روشنگری و بصیرت راه حاج قاسم مورد توجه قرار بگیرد

مشاور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در امور ایثارگران گفت: امروز جنگ جهاد تبیین است و باید ارزش‌ها، دین و مولفه‌های دینی مورد تبیین قرار بگیرد، از همین رو روشنگری، بصیرت و آگاهی‌بخشی که همان راه حاج قاسم است باید مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از شهرآرانیوز، حمید مردانیان در در اولین کنگره بزرگداشت ۲۰۵۵ خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس اظهار کرد: ایران، به جایی رسیده که میتواند امنیت سوریه و عراق را تامین ‌کند.

وی با اشاره به اینکه دیگر بدل حاج قاسم به وجود نخواهد آمد افزود: برای اینکه به شخصیتی همانند حاج قاسم تبدیل شد باید تربیت درون را بالا برد.

مشاور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در امور ایثارگران خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی قهرمان ملتی است که داشته‌های فرهنگی، معنوی و انقلابی و ارزش‌های خودش را در او متبلور و مجسم دید.

مردانیان یادآور شد: باید جبهه شناختی، ادراکی و بصیرتی در کشور ایجاد شود. امروز جنگ جهاد تبیین است و باید ارزش‌ها، دین و مولفه‌های دینی مورد تبیین قرار بگیرد، از همین رو روشنگری، بصیرت و آگاهی‌بخشی که همان راه حاج قاسم است باید مورد توجه قرار بگیرد.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس