سردار سلیمانی عمق استراتژیک دشمن را می‌شناخت

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: شهید سردار سلیمانی عمق استراتژیک دشمن را می‌شناخت و به جای اینکه در مرزها منتظر قدرت‌نمایی داعش باشد، دشمن را در عمق استراتژیک دنبال کرد.

به گزارش بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از خبرگزاری فارس، سردار ایرج مسجدی، مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در هفتمین یادواره 40 شهید پاسدار شهرستان دماوند با اشاره به شهید دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: دشمنان هم سردار سلیمانی را به عنوان یک سرباز قهرمان و پاسدار وطن دوست و مردم دوست ستایش کردند؛ شهید سلیمانی، فرماندهی بود که برای امنیت سرزمینش تکه تکه شد و جان خود را فدا کرد.

مسجدی افزود: حاج قاسم سلیمانی، فرمانده دل‌های مردم ایران و دنیاست و ابوالمهدی المهندس، حاج قاسم عراقی است؛ شهید سلیمانی با کمک همرزمان خود یک قدرت بزرگ و نیروی عظیم بازدارنده مردمی همچون دوران دفاع مقدس ایجاد کرد؛ در کنار نیروهای مسلح سوری و عراقی، نیروهای مردمی را سازماندهی کرد و یک نیروی بسیار پرتوان همچون حشد‌الشعبی قهرمان، فاطمیون و حیدریون به وجود آورد.

وی گفت: داعش در آن زمان، سه استان را به طور کامل و پنج استان را در مناطق وسیعی از عراق تصرف کرده بودند و نزدیک کربلا و نجف شده بود، اما شهدای مدافع حرم و مجاهدین و در رأس آن شهید سلیمانی، صحنه نبرد را علیه تروریست‌ها تغییر داد.

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران تصریح کرد: داعش به دنبال این بود که عراق را فتح کند، سوریه را بگیرد و جنگ اصلی را علیه ایران آغاز کند؛ سردار سلیمانی عمق استراتژیک دشمن را می‌شناخت و به جای اینکه در مرزها منتظر قدرت‌نمایی داعش باشد، دشمن را در عمق استراتژیک دنبال کرد.:



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس