سردار سلیمانی فتنه داعش در منطقه‌را خنثی کرد

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) گفت: تا قبل از شهادت حاج قاسم سلیمانی از جسم او هراس داشتند، اما پس از شهادت او از پیکر و یاد و خاطره این شهید والامقام می‌ترسند.

به گزارش بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر در دیدار با فرماندهی تیپ چهارم یگان‌های ویژه فراجا افزود:

نیروهای مسلح به برکت خون شهدا و ایثارگران، فراتر از کشورهای منطقه به برقراری امنیت پرداخته و با فداکاری‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توانسته، فتنه داعش را در منطقه خنثی کند و در نتیجه اقتدار ایران در دنیا روز به روز در حال افزایش است.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با اشاره به زنده بودن شهداء طبق منطق و نص صریح آیات قرآن تأکید کرد: به تعبیر رهبر معظّم انقلاب دشمنان تا قبل از شهادت حاج قاسم سلیمانی از جسم او هراس داشتند، اما پس از شهادت او از پیکر و یاد و خاطره این شهید والامقام می ترسند؛ لذا نیروهای نظامی و انتظامی باید با قوت و عزم جدی و اراده راسخ، به مسیر الهی و خدایی خود ادامه داده و راه را برای موفقیت های بیشتر کشور و مردم فراهم سازند.

رئیس مؤسسه دارالحدیث با اشاره به اهمیت نیروهای مسلح در اسلام تصریح کرد: بر اساس فرمایش امیرمؤمنان (ع) نیروهای مسلح قلعه محکم امنیت و اقتدار جامعه اسلامی هستند.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس