نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در کشور عراق در بازدید از موکب بنیاد مکتب حاج قاسم:

ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی فرهنگ انقلاب، ایثار، گذشت و جوانمردی را در جوامع توسعه می‌دهد

آیت‌الله حسینی با بیان اينکه شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس شجره کرامات و کمالات انسانی هستند،گفت: ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، فرهنگ انقلاب، ایثار، گذشت و جوانمردی را در جوامع توسعه می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم، آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در کشور عراق با تمجید از ابتکارات جذاب بنیاد مکتب حاج قاسم در موکب‌های برپا شده، اظهار داشت: اقدامات موکب بنیاد مکتب حاج قاسم برای نسل کودک و نوجوان شایسته تقدیر است.

آیت‌الله حسینی ادامه داد: بخشی که با همرزمان نزدیک شهید سلیمانی مصاحبه شده تاثیرات ویژه‌ای دارد چرا که همراه با احساسات مطالب مطرح شده است.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در کشور عراق افزود: همچنین بخش نمایش عکس‌های شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس برای مخاطب جذاب است و تاثیرات خوبی دارد.

وی تاکید کرد: بخش موکب کودکان اقدامی ابتکاری از سوی بنیاد مکتب حاج قاسم است چرا که ذوق و شوق کودکان را بهمراه دارد و خوشحالی کودکان با شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس عجین می‌شود و تاثیرات خوبی در پی دارد.

آیت‌الله حسینی همچنین در ادامه درباره اقدامات بنیاد مکتب حاج قاسم در جهت ترویج فرهنگ مکتب شهید سلیمانی عنوان کرد: بنیاد مکتب حاج قاسم در این راستا اقدامات خوبی صورت داده و نمونه آن را در موکب‌های اربعین حسینی مشاهده کردیم.

وی ادامه داد: می‌توان با اقداماتی همچون فراخوان شعر، اهدای هدایا از سوی بنیاد مکتب حاج قاسم و هنرهای دیگر، برای ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی نیز اقدام کرد.

آیت‌الله حسینی با تاکید بر اینکه شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس شجره کرامات و کمالات انسانی هستند، خاطرنشان کرد: ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، فرهنگ انقلاب، ایثار، گذشت و جوانمردی را در جوامع توسعه می‌دهد.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس