شهیدسلیمانی به جذب مردم باور داشت

خطیب نماز جمعه موقت تهران تاکید کرد: جان من فدای این نگاه شهید سلیمانی که جامعه ما، خانواده ما است. اینها خانواده و بچه‌های ما هستند و باید بین مردم راه افتاد و مردم را جذب کرد.

حجت الاسلام ابوترابی فرد، خطیب جمعه موقت تهران گفت: به اعتقاد شهید سلیمانی رابطه حزب اللهی با حزب اللهی فایده ندارد. ایشان دغدغه داشتند کسی از قطار انقلاب جا نماند. این نگاه شهید سلیمانی را در بیابان کشورها حاضر کرد. او دغدغه رهایی ملت‌ها و اقتدار آنها را داشت. همانطور که قلبش برای جوانان ایران می‌تپید برای جوانان فلسطین، سوریه، لبنان، یمن و سراسر اسلامی می‌تپید.

ابوترابی فرد ادامه داد: پایه و اساس سرمایه اجتماعی ما خانواده است و بانوان عمود این خیمه و خانه هستند. نهاد خانواده دفاع مقدس را خلق کرد و شهدای مقدس سلیمانی‌ها، شهید صیاد شیرازی‌ها، طهرانی مقدم‌ها، کاظمی‌ها و باکری‌ها و شخصیت‌های برجسته خالق اعتماد و امنیت، تربیت یافته مدرسه‌ای هستند که رکن آن مدرسه مادران بزرگوار هستند که از زینب کبری (س) و ام البنین الگو گرفتند.

خطیب نماز جمعه تهران در پایان عنوان کرد: تربیت یافتگان مدرسه حضرت علی (ع) شهدا هستند و شهدا تربیت یافته این شیشه عطر هستند و با شکستن شیشه عطر شهید سلیمانی اسلام و جهان اسلام معطر شد. مربی شهید سلیمانی‌ها رهبر معظم انقلاب اسلامی است و در مدرسه او چنین انسان‌هایی تربیت شدند. ابومهدی المهندس، سید حسن نصرالله‌ها و فاتحان یمن و بسیاری دیگر، تربیت یافتگان مدرسه‌ای هستند که مربی آن رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس