رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در بازدید از موکب بنیاد مکتب حاج قاسم:

شهید حاج قاسم سلیمانی یک تابلوی انقلابی در عصر حاضر است/ اقدامات خوبی برای معرفی شهید سلیمانی در موکب حاج قاسم‌ صورت گرفته است

حجت‌الاسلام خاموشی با بیان اينکه شهید حاج قاسم سلیمانی یک تابلوی انقلابی در عصر حاضر است، گفت: حاج قاسم یک مکتب است و موکب بنیاد مکتب حاج قاسم در اربعین حسینی با شیوه‌های مختلفی همچون صوت، فیلم، عکس، نقاشی، کتاب و غیره  این شخصیت را به خوبی معرفی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم، حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در بازدید از موکب بنیاد مکتب حاج قاسم با بیان اینکه شهید سلیمانی قهرمان ملی و از افراد منحصر به فرد است،  اظهار داشت: شهید سلیمانی نقش تعیین کننده‌ای در تثبیت جریان حکومت و قانون اساسی در عراق و همچنین جبهه حق ایفا کرد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه همچنین در ادامه ضمن تمجید از اقدامات موکب بنیاد مکتب حاج قاسم در جهت معرفی شخصیت شهید سلیمانی افزود: حاج قاسم یک مکتب است و موکب بنیاد مکتب حاج قاسم در اربعین حسینی با شیوه های مختلفی همچون صوت، فیلم، عکس ، نقاشی، کتاب و غیره  این شخصیت را به خوبی معرفی می کند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم موکب بنیاد مکتب حاج قاسم در سال‌های آینده اقدامات بیشتری برای معرفی شخصیت حاج قاسم با استفاده از نرم افزار و غیره انجام دهد و در این راستا از رسانه ملی بهره ببرد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه یادآور شد: شهید حاج قاسم سلیمانی یک تابلوی انقلابی در عصر حاضر است و دنیا این شخصیت را به خوبی می‌شناسند.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس