نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

شهید سلیمانی؛ معمار بزرگ مقاومت اسلامی/ خدمات و مجاهدات این شهید بیش از پیش باید معرفی شود

نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان قزوین در حاشیه بازدید از غرفه انتشارات مکتب حاج قاسم بر لزوم تبلیغ و نشر خدمات و مجاهدت‌های شهید سلیمانی در عرصه‌های مختلف تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین ظهر امروز در غرفه انتشارات «مکتب حاج قاسم» حضور یافت و از آثار مکتوب ارائه شده در این غرفه بازدید کرد.

«حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی» در حاشیه این بازدید، کار تبلیغی و تولید و انتشار آثار محتوایی وزین پیرامون شخصیت سردار شهید «قاسم سلیمانی» را ستود و بر ضرورت اینگونه اقدامات تاکید کرد.

وی از حاج قاسم به عنوان معمار بزرگ مقاومت اسلامی نام برد و اظهار داشت: الگو بودن شهید سلیمانی، نوع مواجهه ایشان با اقشار مختلف مردم اعم از روحانیون، نظامیان، جوانان و … نفوذ کلامی که از درک والای آیان نشات می‌گرفت و همت او در تألیف قلوب، اتحاد و انسجام مردم تنها بخشی از خصیصه‌های ناب این مرد مجاهد است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین همچنین خاطرنشان کرد: نگاه بین‌المللی این مجاهد انقلابی و تلاش‌هایی که باعث شد رژیم صهیونیستی به معنای واقعی مضمحل شود، همه از خدمات و مجاهدات شهید سلیمانی در عرصه‌های مختلف است که باید با ابزار مختلف از جمله انتشار کتاب در سطح گسترده و بیش از پیش ترویج و معرفی شود.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس