شهید سلیمانی نماد کامل همه آن چیزی است که یک ملت به آن افتخار می‌کند/ تولیدات مربوط به شهید سلیمانی، باید تحت نظارت دقیق باشد

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: در جمع فعالان انتشارات «مکتب حاج قاسم» از شهید سلیمانی به عنوان شخصیت تراز انقلاب اسلامی و نماد کامل همه آن چیزی یاد کرد که یک ملت به آن افتخار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در دقایق پایانی سومین روز از فعالیت نمایشگاه کتاب تهران در غرفه انتشارات «مکتب حاج قاسم» حضور یافت و دقایقی را مهمان این غرفه بود.

«سپهر خلجی» ضمن ادای احترام به فرمانده شهید «قاسم سلیمانی» اظهار داشت: حاج قاسم به عنوان یک مرد مخلص، شخصیت بدون مرز ، بدون جناح و ذوب در انقلاب اسلامی و نماد کامل و جامع آن چیزی است که یک ملت به آن افتخار می‌کند و ما تقریبا شخصیتی با این ابعاد نداریم.

وی هرگونه فعالیت در راستای ادای دین به این مرد بزرگ و معرفی نام و اندیشه حاج قاسم را قابل ستایش دانست و افزود: در این زمینه هرکاری انجام دهیم کافی نیست. هر اقدامی در این حوزه اعم از چاپ و تولید کتاب، ساخت انیمیشن، تربیت روایتگران و … باید به سمت اثرگذاری بهتر و بیشتر سوق داده شود.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت توصیه‌ای نیز به دست‌اندرکاران مکتب حاج قاسم داشت و خاطرنشان کرد: هر نوع تولید اثری که مربوط به شهید سلیمانی می‌شود، باید تحت نظارت دقیق باشد تا از انتشار روایات ضعیف، ابهامات و لغویات جلوگیری شود اما این نظارت نباید به گونه‌ای صورت گیرد که منجر به حذف این سردار شهید از جریان روایتگری شود.

غرفه انتشارات مکتب حاج قاسم تا آخرین دقایق فعالیت نمایشگاه کتاب همچنان پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان است.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس