شهید سلیمانی را نباید دست‌نیافتنی معرفی کنیم

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: شهید سلیمانی یک پاسدار بود که در دوران دفاع مقدس دوشادوش دیگر رزمندگان در جبهه‌ها حضور داشت و بر اساس وظیفه و تبعیت از فرمان ولی امر خود عمل میکرد.

به گزارش بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در آئین اختتامیه بیستمین دوره جایزه ملی انتخاب بهترین کتاب سال دفاع مقدس بیان کرد:  نویسندگان، کتاب‌های دفاع مقدس را کاربردی‌تر و متناسب با زبان نسل جدید نگارش کنند تا این ادبیات مهم و تأثیرگذار بیشتر به دست مخاطب هدف برسد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس توجه نویسندگان به مخاطب جوان و نوجوان را مورد تاکید قرار داد و گفت: نویسندگان باید در نوشته‌هایشان طوری دفاع مقدس را تببین کنند که بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق شود. معظم‌له فرمودند: «انتظار دارم دفاع مقدس را آن طوری که خودمان فهمیده‌ایم به جوان و نوجوان منتقل کنیم»؛ لذا ما باید از همه ابزارها برای تحقق این مطالبه رهبری استفاده کنیم که یکی از این ابزارها کتاب است.

سردار کارگر با گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار دلها گفت: سپهبد شهید ما «حاج قاسم سلیمانی» یک پاسدار بود که در دوران دفاع مقدس دوشادوش دیگر رزمندگان در جبهه‌ها حضور داشت و سپس بر اساس وظیفه و تبعیت از فرمان ولی امر خود، فرمانده نیروی قدس سپاه شد و سرانجام در حین خدمت و انجام مأموریت به درجه رفیع شهادت نائل آمد؛ لذا نباید این شخصیت‌ها را برای جوانان و نوجوانان دست‌نیافتنی معرفی کنیم.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس