شهید سلیمانی نقش بزرگی در تحول‌بخشی به نیروهای مقاومت فلسطینی داشت

«فراس الیاسر» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومتی «النجباء» عراق می گوید: شهید حاج قاسم سلیمانی نقش بزرگی در تحول بخشی به این نیروهای مقاومت فلسطینی بعد از بازی برخی کشورهای عربی داشت.

به گزارش بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از ایرنا، الیاسر در گفت و گو گفت: اعلام روز جهانی قدس از زبان امام خمینی (ره) برای بازگرداندن وحدت اسلام بعد از به هم ریختن بافت مسلمانان در اثر کاشتن غده سرطانی اسرائیل در منطقه بود. امام خمینی با انقلاب اسلامی ایران معادلات را دگرگون کرد و مانع تلاش غرب برای تغییر قطب نمای مسلمانان جهان از موضوع فلسطین شد.

فراس الیاسر می افزاید: اکنون ما تغییرات بزرگی را در ابعاد منطقه ای و جهانی به سود محور مقاومت ضد اشغالگری با تقویت نیروهای مقاومت اسلامی در عرصه های عراق، لبنان، سوریه، یمن و نیز توان روزافزون در نیروهای مقاومت فلسطینی، شاهدیم و شهید حاج قاسم سلیمانی نقش بزرگی در تحول بخشی به این نیروهای مقاومت فلسطینی بعد از بازی برخی کشورهای عربی با آنها داشت.

به گفته عضو جنبش مقاومتی النجباء عراق، «حوادث اخیر، بهترین گواه بر متغیرهای جدید منطقه ای و تاثیرگذاری رو به افزایش مقاومت است. تحولات فلسطین و پایداری غزه با توان نظامی بالا، شاخص هایی است که نشان دهنده بازخوانی جدید صحنه منطقه، این بار با صحنه گردانی نیروهای مقاومت و حمایت بی نظیر جمهوری اسلامی ایران است.»

الیاسر تصریح می کند: اکنون رژیم نامشروع از شمال و جنوب در محاصره است و بیداری اسلامی جامعی را می‌بینیم که به قضیه فلسطین از دید مقاومت اسلامی نگاه می‌کند و این، حاصل گفتمان مقاومتی روز جهانی قدس است.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس