شهید سلیمانی نماد ایران قوی و جامعه تراز مهدوی است/باید از این ظرفیت برای رشد جوانان و نوجوانان بهره برد

«سید علی یزدی خواه» نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه انتشارات «مکتب حاج قاسم» بر لزوم استفاده بهینه از ظرفیت شهید سلیمانی به عنوان نماد انقلاب و تراز جامعه مهدوی در رشد جوانان و نوجوانان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی انتشارات مکتب حاج قاسم، «سید علی یزدی خواه» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، عصر امروز مهمان انتشارات مکتب حاج قاسم در نمایشگاه کتاب تهران بود.

وی در سخنان کوتاهی از شخصیت حاج قاسم به عنوان نماد ایران قوی و چهره جهانی مقاومت یاد کرد که ظرفیت بسیار ارزشمندی برای رشد جوانان و نوجوانان تا رسیدن به انسان تراز انقلاب اسلامی است.

یزدی خواه شاخصه‌های همچون توانستن، اخلاص، ذوب شدن در ولایت، خدمت بی‌منت، وسعت نظر و اندیشه و همچنین گسترده‌تر کردن چتر حمایتی از اقشار جامعه را مهمترین شاخصه‌هایی دانست که امروزه نه فقط در ایران که در کشورهای منطقه و جهان منتشر شده است.

این فعال سیاسی تاکید کرد: شهید سلیمانی از هر جهت نماد یک جامعه تراز مهدوی و بهترین ظرفیت برای رشد جامعه و بیمه شدن انقلاب است باید هر چقدر در توان داریم برای استفاده از این ظرفیت بهره‌ برداری نماییم.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس