شهید قاسم سلیمانی نماد مقاومت در برابر زورگویان عالم بود

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، شهید حاج قاسم سلیمانی را نماد هویت ملی امت اسلامی عنوان کرد و گفت: امت اسلامی حاج قاسم را مایه عزت‌ جهان اسلام و مقاوم در برابر استکبار جهانی و زورگویان عالم می‌دانند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در مراسم گرامی‌داشت شهدای محراب اظهار کرد: همه ما مدیون شهدا و خانواده‌های معظم آنان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: از طرفی فداکاری و جان‌ نثاری شهدا تضمین کننده مسیر و هدف ماست و صبر و شکیبایی خانواده‌های شهدا نظام و امت اسلامی را پابرجا و مستحکم نگه داشته است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه کلمه شهید دارای معانی ارزشی بسیاری است، افزود: با وجود اینکه منزلتی بالاتر از شهید و شهادت نداریم، اما در کلمه شهید ابعاد ارزشی، دینی و انسانی و ملی نهفته که باید قدر بدانیم.

شاهرخی بیان داشت: فداکاری در راه وطن ارزشمند است، همچنان که اگر متجاوزینی به اقلیم یک ملت تعدی کند، دفاع برای حفظ وطن از اوجب واجبات است.

وی با بیان اینکه شهدای محراب از برجسته‌ترین شهدای تاریخ انقلاب استند، گفت: هر کدام از شهدای محراب دارای شاخصه‌های دینی و ارزشی والایی بودند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، شهید حاج قاسم سلیمانی را نماد هویت ملی امت اسلامی عنوان و تصریح کرد: امت اسلامی حاج قاسم را مایه عزت‌ جهان اسلام و مقاوم در برابر استکبار جهانی و زورگویان عالم می‌دانند.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس