شکوه راهپیمایی اربعین مدیون شهید سلیمانی است/ پرجم سرخ حسینی به نشانه انتقام برافراشته خواهد ماند

بدون شک شکوه امروز مسیر راهپیمایی اربعین حسینی مدیون تلاش‌ها و از جان گذشتگی شهید سلیمانی است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم، مسیر پیاده روی اربعین حسینی با نمادها، شعارها و بیرق‌های منقش به نام و تصویر شهدا حال و هوای ویژه‌ای دارد و در این میان تصویر سرداران جبهه مقاومت برای مردم کشور میزبان عراق و زائران ایرانی به گونه‌ای دیگر جلوه‌گری می‌کند‌.

در میان مهمانان شامگاه دوشنبه ششم شهریور ماه، «علی نصرتی» زائری از شهرستان کرج که برای آشنایی با آثار مکتوب شهید سلیمانی در موکب حضور یافت، در سخنانی برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی و شکوه این مسیر را مدیون فداکاری و زحمات شهید سلیمانی دانست و تاکید کرد:اگر نبود حاج قاسم، یقینا راهپیمایی اربعین با این شکوه برگزار نمی شد.

وی همچنین از شهید سلیمانی به عنوان خط مقدم معرفی حضرت سیدالشهدا (ع) به جهانیان یاد کرد و ادامه داد: مطابق روایات، در زمان ظهور حضرت صاحب‌ الزمان (ع) خود را با جدشان حسین بن علی (ع) معرفی می‌کنند و این مهم وظیفه ما را در شناسایی سیره و مکتب حسینی به دنیا سنگین‌تر می‌کند، کاری که شهید سلیمانی خط مقدم آن بودو با خون خود این مسیر را برای ما پررنگ‌تر کرد.

این زائر مسیر کربلا همچنین تاکید کرد: بدون شک حاج قاسم زنده است چرا که مکتب او زنده است و این شعار نیست. یقینا پیروان مکتب حاج قاسم تا فتح قدس پیش خواهند رفت و پرچم سرخ حسینی را که به نشانه انتقام فدک، مظلومیت آل الله و تمامی شهدا برافراشته شده به دست صاحب اصلی‌اش خواهند رساند.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس