«مجید اسماعیلی» تهیه کننده و انیمیشن ساز ایرانی توصیه کرد:
طرح مفهوم جهان غیب؛ نیاز اصلی تولیدات تصویری

محصولات تصویری برای کودکان مثل قالب کمیک استریپ برای پسندیده شدن نیازمند طرح موضوع جهان غیب است.
به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم، «مجید اسماعیلی» چهره فعال سینما و تلویزیون و انیمیشنساز شناخته شده کشورمان که برای بازدید از آثار انتشارات «مکتب حاج قاسم» در محل غرفه حاضر شده بود، در گفتگوی کوتاهی الزامات کار محتوایی برای مخاطب کودک و نوجوان را گوشزد کرد.
وی از انتشار اثری مانند «پی نمای از چیزی نمیترسیدم» ابراز خرسندی کرد و ادامه داد: برای اینکه کاری در قد و قامت کمیک استریپ تهیه و مهمتر از آن توسط مخاطب پسندیده شود، نیازمند مباحثی مثل جهان غیب است.
به گفته اسماعیلی کار اصلی تهیهکنندگان بزرگ کمیک جهان همچون «مارول» و «دی سی» با این گستره از مخاطب، استفاده همه جانبه از ابزار فیلم و تصویر برای تعریف جهان غیب است؛ موضوعی که برای مخاطب کودک و نوجوان بسیار جذاب است.
تهیه و کارگردان تلویزیون ایران با اظهار تأسف از ظهور موفق سینمای غرب در بیان روایات غیراسلامی از مفهوم غیب ادامه داد: ما با داشتن مفاهیم واقعی متاسفانه در ساخت اثر و جذب مخاطب حرفی برای گفتن نداشتیم و باید تلاش کنیم نسل کودک و نوجوان را دریابیم.
دیدگاهی ثبت نشده است