فرمانده میدانی ولایت در جبهه مقاومت، شهید سلیمانی است

امیرسرتیپ حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: حاج قاسم سلیمانی فرمانده میدانی ولایت در جبهه مقاومت بود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل ازایرنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» در شهر دامغان استان سمنان افزود: نظم نوین و هندسه نوین جهانی با به منصه ظهور رسیدن جبهه مقاومت به نفع نظام جمهوری اسلامی و قدرت‌های بزرگ اسلام به نتیجه نرسیده است.

وی با بیان اینکه امروز راهبردهای رهبر معظم انقلاب خط بطلان بر نقشه نظام سلطه دنیا کشیده که همه کشورها را سلطه‌پذیر کرده بود، افزود: مهمترین دستاورد جبهه مقاومت تنگ شدن حلقه محاصره رژیم صهیونیستی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه روزی رژیم صهیونیستی داعیه تسلط «از نیل تا فرات» را داشت، امروز اما به دیوارکشی به دور خود رسیده است، یادآور شد: امروز رژیم صهیونیستی در تیررس سلاح‌های دست‌ساز نیروهای اسلامی قرار گرفته است و از سویی، هیمنه گنبد آهنین صهیونیسم نیز زیر سوال رفته است.

وی، مقاومت را راهی نورانی دانست که نیازمند یک راهنما و چراغ هدایت است که به عنوان نماد عینی صراط مستقیم در منظر امت اسلامی محسوب شود، بیان کرد: این چراغ هدایت راهنمایی است که مردم با هدایت و نگاه به او راه را تشخیص بدهند تا به سرمنزل مقصود برسند،.

امیر سرتیپ حیدری ادامه داد: پیامبر اسلام(ص) چراغ هدایتی برای ابدیت هستند و در غیاب ایشان ائمه معصومین(ع) چراغ هدایت بودند. امروز در غیاب آنان وجود «ولایت فقیه» نماد صراط مستقیم جهان اسلام است که امروز نماد آن رهبر معظم انقلاب هستند و ایشان صراط مستقیم محسوب می‌شوند.

وی اجلاسیه مجاهدان در غربت را اجلاسیه‌ای راهبردی برای جهان اسلام دانست و با یادکرد از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده میدانی ولایت در جبهه مقاومت، تاکید کرد: این شخصیت بسیار عزت آفرید تا جایی که منفورترین رئییس جمهور دنیا (دونالد ترامپ) عملیات ترور این انسان الهی را خود فرماندهی کرد.

وی با اشاره به جایگاه شهید سردار سلیمانی تاکید کرد: این جایگاهی است که در بستر ولایت‌مداری شکل می‌گیرد.

وی تاکید کرد: اهالی جبهه مقاومت به عنوان سربازان گمنام ولی امر مسلمین در سراسر عالم فعالیت دارند تا راهبردهای پیامبرگونه ولی را به منصه ظهور برسانند.

وی با اشاره به منویات امام خمینی(ره) که فرمودند ما شریک غم تمام مظلومان جهان هستیم افزود: رهبر فرزانه انقلاب نیز رهبری یک نهضت الهی در دنیای مقاومت را بر عهده دارند.

وی یادآور شد: سیر تکاملی جبهه مقاومت نشان می‌دهد این جبهه را باید فرزند انقلاب و جمهوری اسلامی دانست. از سال آغاز فعالیت جبهه مقاومت در جنوب لبنان به هدایت سیدحسن نصرالله تا دستاورد بزرگش در پیروزی در ۲ جنگ سالهای ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶، فعالیت‌های جبهه مقاومت برجسته بوده است.

وی تاکید کرد: در ادامه با ظهور و بروز جهاد اسلامی و جنبش مقاومت اسلامی در فلسطین، مقاومت قدرت بیشتری پیدا کرد و در جنگ‌های مختلف تاریخ موفقیت‌های خوبی به دست آورد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز در عراق و یمن و سوریه جبهه مقاومت توانسته در یک گستره جهان، اسلام را استقرار دهد و حریم امنی برای اسلام ایجاد کرده است.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس