حجت الاسلام سبحانی‌نسب:

قهرمانان ملی را باید با محتوای کارشناسی شده به کودکان معرفی کرد

مدیر انتشارات نشر «جمال» در بازدید از غرفه «مکتب حاج قاسم»، تولید محتوای قوی و کارشناسی شده را نیاز امروز ادبیات کودک و نوجوان دانست.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم، نشر «جمال» از حمله ناشرانی است که تلاش‌های در خوری پیرامون آشنایی گروه سنی کودک و نوجوان با قهرمانان ملی بویژه سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» داشته و محصولاتی نیز در این زمینه به چاپ رسانده است.

مدیر انتشارات جمال عصر امروز در غرفه انتشارات «مکتب حاج قاسم» حضور یافت و ضمن بازدید از أثار عرضه شده در این غرفه، نکاتی را در خصوص تولید محتوا با محوریت این شهید مجاهد بیان داشت.

«حجت الاسلام علیرضا سبحانی‌نسب» تحریف را بزرگترین خطر بر سر راه تولید آثار با محوریت قهرمانان ملی دانست که گاه از سر عناد و کینه ورزی و گاهی نیز بواسطه تسامح و غفلت صورت می گیرد.

وی با پرهیز از مبالغه در تبیین شخصیت‌های مانند «قاسم سلیمانی»، تولید این قبیل محتوای آمیخته با غلو و بزرگنمایی را زمینه ای برای امتناع از الگوپذیری دانست.

سبحانی نسب در خصوص ویژگی های تولید محتوا با محوریت شهید سلیمانی برای گروه سنی کودک و نوجوان خاطر نشان کرد: باید به ظرافت این گروه سنی توجه ویژه داشت.

استفاده از تصویرگری دقیق و هنرمندانه همراه با محتوای برگرفته از کار کارشناسی شده و پرهیز از اطاله در داستان نویسی ها از جمله نکاتی بود که مدیر انتشارات جمال در خصوص تولید محتوای کودکانه با محوریت قهرمانان ملی مورد تاکید قرار داد.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس