مجاهدت‌ حاج‌قاسم مانع از تضعیف انقلاب شد

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: اشغال افغانستان و عراق، جنگ با حزب الله لبنان و در مرحله بعد شکل گیری داعش همه با هدف تضعیف نظام جمهوری اسلامی شکل گرفت اما تمامی این توطئه‌های دشمنان بامجاهدت حاج قاسم به شکست منتهی شد.

به گزارش بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از خبرگزاری مهر، سردار هادی مقدسی در گرامیداشت ۳۰۶ شهید والامقام در شهرستان داورزن اظهار کرد: جمهوری اسلامی به عنوان محور مقاومت، تمامی معادلات آمریکا در منطقه را طی دهه‌های گذشته برهم زده است.

وی اظهار کرد: استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های مختلفی علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته که کودتاهای مختلف، تحریک گروهک‌های ضد انقلاب در مناطق مرزی برخی از آن موارد بوده است.

مقدسی گفت: پس از بی نتیجه ماندن این اقدامات، دشمن جنگ تحمیلی هشت ساله را به راه انداخت و استکبار جهانی و ابرقدرت‌های شرق و غرب و ارتجاع عرب، موجودیت نظام نوپای جمهوری اسلامی را نشانه گرفتند اما بسیج، سپاه و ارتش مقتدر در برابر آنها ایستادگی کردند.

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: استکبار جهانی که جمهوری اسلامی را محور مقاومت می‌داند، از ابتدا به دنبال تضعیف انقلاب اسلامی بوده است که بدین منظور و به بهانه مقابله با القاعده و طالبان به افغانستان حمله کرد تا از طریق مرزهای شرقی ناامنی را در ایران ایجاد و تروریست‌ها را روانه خاک ایران نماید که این اقدام برای آنها نتیجه‌ای به دنبال نداشت.

وی تصریح کرد: آنها سپس به بهانه سلاح کشتار جمعی به عراق حمله کردند و در پی آن به بهانه اسارت چند صهیونیست به حزب‌الله حمله نموده و جنگ ۳۳ روزه شکل گرفت که رزمندگان شیعی حزب‌الله در کنار سردار حاج قاسم سلیمانی شکست را به صهیونیست‌ها تحمیل کردند.

مقدسی گفت: به دنبال این پیروزی حزب الله قهرمان عرب شد و ارتشی که در جنگ‌های گذشته اعراب را شکست می‌داد و شکست ناپذیر تلقی می‌شد، برای نخستین بار از حزب الله شکست خورد.

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: استکبار در معادلات بعدی خود به سراغ سوریه، به عنوان یکی از محورهای مقاومت، رفت و با تجهیز گروههای تکفیری و داعش عمده خاک سوریه را به تسخیر درآورد که سردار قاسم سلیمانی با تشکیل گروههای مقاومت اسلامی فاطمیون، زینبیون، حیدریون، حزب الله، انصارالله و حشدالشعبی و ساماندهی این یگان‌ها سرزمین‌های اسلامی را از لوث داعش پاک کرد.

وی با اشاره به اقدامات تمدنی سردار سلیمانی گفت: وی دارای شخصیتی با ابعاد سیاسی، فرهنگی، هنری و اقتصادی بود که بهسازی و شکوه اعتاب مقدسه و تسهیل در مراودات تجاری جمهوری اسلامی با کشورهای منطقه برخی از نتایج مجاهدات این سردار اسلام در کنار اقدامات نظامی بود.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس