محبوبیت حاج قاسم از جانب خدا بود

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: محبوبیت حاج قاسم از جانب خداست که چنین محبوییتی را پیدا کرد و تمامی همشهریان حاج قاسم نیز بر این موضوع کار کنند که حاج قاسم چه کرد که به این درجه نائل آمد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از گزارش ایلنا، سردار دریادارعلی فدوی در آئین افتتاح طرح آبرسانی به ۱۱۰ روستای استان کرمان از محل روستای قنات ملک(زادگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی) گفت: سلیقه خوبی به خرج داده شده که این مراسم در مسجد و روستای حاج قاسم برگزار شد و این اقدام کار را خیلی زیباتر کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: محبوبیت حاج قاسم از جانب خداست که چنین محبوییتی را پیدا کرد و تمامی همشهریان حاج قاسم نیز بر این موضوع کار کنند که حاج قاسم چه کرد که به این درجه نائل آمد.

وی با اشاره به رفاقت ۴۰ ساله با حاج قاسم بیان کرد: در روزهای پس از شهادت حاج قاسم با دوستان صحبت می‌کردیم که او چه کار کرد که خدا، دل میلیون‌ها نفر را نه تنها در داخل ایران بلکه در جاهای مختلف دنیا معطوف حاج قاسم کرد که با دلدادگی به مراسم وی بیایند.

سردار فدوی با تأکید بر این‌که یکی از کارهایی را که حاج قاسم انجام داد و به آن اعتقاد داشت، خدمت به مردم بود، عنوان کرد: این در حالی‌ است که اگر عبادت‌های ما ۱۰ مورد باشد، ۹ مورد آن خدمت به‌ مردم است.

وی اظهار کرد: یک لحظه دشمنی دشمنان علیه ما قطع نشده و فقط نوع آن تغییر کرده است؛ هیچ دشمنی جرات نمی‌کند، به ایران نگاه چپ کند و این به برکت استقامت‌، صبر و انجام تکالیف و شهدایی‌ است که تقدیم شده است.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس