مقاومت گروه حماس در برابر اسرائیل نتیجه مجاهدت‌های سردار سلیمانی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: رشادت و مجاهدت‌های شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در منطقه، موجب پیروزی جبهه مقاومت در برابر رژیم کودک کش صهیونسیتی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از ایرنا، احسان یاوری در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اظهار کرد: جنگ سرنوشت سازی در فلسطین اشغالی وجود دارد و تمام کشورها پشت اسراییل قرار گرفته‌اند، ولی در طرفی دیگر مظلومین عالم در برابر استکبار خون‌آشام قیام کرده‌اند.

وی افزود: مگر می‌شود یک گروه مقاومت کوچک اینگونه مقابله کند و اجازه ورودبه نوار غزه را نمی‌دهد و این مسأله مهم باید بارها بازگو و تبیین شود.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: گروه حماس، ارتش تا دندان مسلح اسرائیل را به زانو درآورده است، مرکز فرماندهی جبهه مقاومت امروز ایران اسلامی و به برکت نظام جمهوری اسلامی، این عزت به ارمغان آمده است.

یاوری یادآور شد: مجاهدت‌های سردار سلیمانی امروز ثمر داده است و امروز شاهد به زانو درآمدن اسراییل و حامیانش هستیم.

وی با بیان اینکه حدود ۱۰ هزار زن و کودک بی دفاع فلسطینی در روزهای اخیر به شهادت رسیده‌اند و این پایمردی نشان می‌دهد رژیم کودک کش صهیونسیتی نفس‌های آخرش را می‌کشد.

معاون استاندار لرستان تاکید کرد: فردی در ایران به مرگ طبیعی از دنیا می‌‎رود و همه مدعیان دروغین حقوق بشر پشت این موضوع قرار گرفتند، اما اجساد کودکان فلسطینی در میان آوار را نمی‌بینند، ندای مظلومین باید توسط اصحاب فرهنگ و هنر به گوش جهانیان برسد.

یاوری در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره شهدای لرستان گفت: یاد شهدا همواره چراغ راه آینده است و به آنان افتخار خواهیم کرد.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس