‍ ملت با بصیرت ایران حاج قاسم را یک الگو برای خود قرار داده‌اند

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران و دلدادگان انقلاب به شناخت شهید سلیمانی دست پیدا کردند و حاج قاسم را یک الگو برای خود قرار داده‌اند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از ایسکانیوز، سردار علی فدوی در آیین گرامیداشت سالروز آزادسازی مهران با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در مسیر حزب خداوند گام برداشته است، اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم با صراحت عنوان کرده اگر ملت و امتی در حزب خدا قرار گیرد همیشه پیروز خواهد بود و این نظام با پیروی از خداوند و تأسی به تکالیف دینی پیروزی‌های پی‌ در پی در برابر جهان سلطه و در راس آنها آمریکا، کسب کرده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید به عظمت شهیدان گفت: شهید و شهدا می‌توانند برای همه مردم ایران و دلدادگان انقلاب اسلامی کار بکنند و شهید می‌تواند بیش از ۷۰ هزار از اهل بیت خود را شفاعت کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اکنون نیز نسل جدید با وجود آنکه شهدای انقلاب و دفاع مقدس را ندیده‌اند اما با وجود تفاوت نسلی به شهیدان نزدیک هستند افزود: ملت ایران و دلدادگان انقلاب به این بصیرت که خداوند به آنها عنایت داده‌، به شناخت شهید سلیمانی دست پیدا کردند و حاج قاسم را یک الگو برای خود قرار داده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی همواره سعی در ایجاد انقطاع نسلی بین نسل جدید با فرهنگ ایثار و شهادت داشته‌اند اما بحمدالله در محور مقاومت و مدافعین حرم نسل جدیدی که دفاع مقدس را ندیده بودند، حضور پیدا کردند و این جوانان دنباله رو شهیدان دوران جنگ تحمیلی شدند و می‌توان گفت یک انتقال نسلی شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه دشمن بارها به شکست خود در برابر جمهوری اسلامی اعتراف کرده‌اند افزود: کشور ما همواره اقتدار، اراده و بزرگی خود را به تمام جهان اثبات کرده است.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس