سردبیر روزنامه «الوفاق» تاکید کرد:

منظومه فکری شهید سلیمانی باید در قالب مجموعه کتاب منتشر شود

سردبیر روزنامه «الوفاق» در بازدید از غرفه انتشارات «مکتب حاج قاسم» بر ضرورت روایت دقیق از شهید سلیمانی و انتشار منظومه فکری او در قالب مجموعه کتاب تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم، «مختار حداد» سردبیر روزنامه «الوفاق» و فعال حوزه بین‌الملل، عصر امروز در غرفه انتشارات «مکتب حاج قاسم» حضور یافت.

وی ضمن ابراز خرسندی از توفیق حضور در این غرفه، کشورهای جهان را مدیون مجاهدت و تلاش‌های خالصانه شهید «قاسم سلیمانی» دانست.

وی در سخنان کوتاهی پیرامون تولید محتوای مکتوب با محوریت شخصیت و اندیشه شهید سلیمانی اظهار داشت: این اشتباه بزرگی است که گمان‌ کنیم امروز عصر رسانه و فضای مجازی است و از ظرفیت کتاب غافل شویم، آنچه باقی می‌ماند کتاب است.

این فعال حوزه بین الملل در ادامه افزود: نه فقط در کشورهای منطقه که در کشورهای مختلف جهان باید روی تولید و انتشار کتاب برای نسل آینده تمرکز داشت.

مختار حداد تاکید کرد: باید با در نظر گرفتن ظرائف، در حوزه روایت نویسی قدرتمند عمل کنیم و آن را در سطح جهان گسترش دهیم که اگر در زمینه روایت نویسی صحیح، درست و به موقع ورود نکنیم، دشمن روایت خواهد کرد.

سردبیر روزنامه الوفاق همچنین خاطرنشان کرد: ترجمه آثار مقوله مهم دیگری است که باید در دستور کار قرار گیرد. ترجمه آثار به ترویج اندیشه و متاثر شدن از آن کمک می‌کند و این وظیفه همه ماست که برای ترویج مکتب حاج قاسم با بهره‌گیری از ظرفیت کتاب اقدامات خوب و شایسته‌ای صورت دهیم.



دیدگاهی ثبت نشده است