موفقیت‌های جبهه مقاومت، مدیون خون شهید سلیمانی است / مقاومت به‌سرعت در جهان درحال گسترش است

سرلشکر «جعفری» موفقیت‌های جبهه مقاومت را مدیون خون شهید سلیمانی دانست و گفت: نتایج مقاومت به‌سرعت در جهان درحال گسترش است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیاء (ص) در آیین اختتامیه سومین دوسالانه انتخاب آثار برتر مدافعان حرم و جبهه مقاومت، اظهار داشت: ادبیات و هنر این امکان را می‌دهد تا راه شهیدان را بهتر و عمیق‌تر و بیشتر نشان دهیم؛ خداوند به نویسندگان به‌خاطر همتی که در این عرصه دارند، همت و برکت خواهد داد.

سرلشکر جعفری به موفقیت‌های جبهه مقاومت اسلامی در فلسطین طی عملیات طوفان‌الاقصی پرداخت و گفت: در روزهایی که شاهد اتفاقات مهمی در جهان اسلام و جبهه مقاومت هستیم، جای شهید حاج قاسم سلیمانی برای دیدن این روزها که حاصل زحمات ایشان بود، خالی است.

فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیاء (ص) تصریح کرد: شهید سلیمانی بیش از ۴۰ سال از دوران کودکی با مبارزه علیه رژیم طاغوت، مجاهدت را آغاز کرد و با فعالیت‌های مجاهدانه در دوران دفاع مقدس این مجاهدت را به اوج رساند و در جایگاه فرماندهی نیروی قدس سپاه، این فعالیت را مستقیم علیه رژیم صهیونیستی دنبال کرد.

سرلشکر جعفری با بیان این‌که داعش پدیده‌ی منحوسی است که دشمنان‌ انقلاب اسلامی آن را ایجاد کردند تا انقلاب اسلامی ایران را محدود کنند، گفت: اما با مجاهدت‌های شهید سلیمانی و نیروهای سپاه و نیروهای انقلاب اسلامی، داعش متوقف شد که این اتفاق یک اتفاق تاریخی بود.

وی تاکید کرد: فرماندهان بزرگ مقاومت همچون شهید سلیمانی و شهید همدانی زیربنای فعالیت‌شان را عمدتا از دوران دفاع مقدس شروع کردند. درس پیام مقاومت ما در دوران دفاع مقدس به مردم منطقه رسیده است و در جوامع مختلف همچون لبنان، سوریه و یمن و عراق آثار خودش را گذاشته است.

فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیاء (ص)، پیروزی‌های جنگ ۳۳ روزه و همچنین مردم یمن را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: مقاومت و ایستادگی رزمندگان غیور جبهه مقاومت و مجاهدان در تمام دنیا مدیون خون شهیدان مقاومت است؛ مقاومت اسلامی ما بعد از ماجرای داعش، جریان تازه‌ای پیدا کرد و مقاومت اسلامی جهانی شد.

سرلشکر جعفری خاطرنشان کرد: مردم ایران و جهان با بدرقه‌ای که از شهیدان مقاومت به‌خصوص شهید سلیمانی داشتند، پیام مقاومت انقلاب اسلامی را دریافت کردند؛ این پیام تنها پیام و درسی است که انقلاب اسلامی به‌صورت کامل و ۱۰۰ درصد توانسته آن را به جهان و جهانیان منتقل کند.

وی، محبوبیت مردم ایران در منطقه و جهان را مدیون راه مقاومت اسلامی دانست، تاکید کرد: این ایستادگی و مقاومت که در برابر دشمن‌‌های مختلف و متعدد در طول ۴۵ سال گذشته توسط مردم ایران و منطقه و توسط پیروان امام خمینی (ره) صورت گرفته است، این راه به صورت کامل تثبیت شده و راهی است که برگشت ندارد. این راه، راهی است که به مردم غزه نشان داد تا بدون هدایت و کمک‌های مستقیم نظام اسلامی ایران، روی پای خودشان ایستادگی کنند و تصمیم به دفاع، مقاومت و حمله بگیرند که نتیجه آن یک اتفاقی بوده که در طول تاریخ سابقه نداشته است.

 



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس