مدیر کانون هنر شیغی در بازدید از آثار غرفه انتشارات مکتب حاج قاسم:

مکتب حاج قاسم با استفاده از هویت بصری خاص، از دیگر انتشارات متمایز باشد

استاد «مسعود نجابتی» هنرمند گرافیست در بازدید از آثار مکتوب غرفه انتشارات «مکتب حاج قاسم» تاکید کرد: تولیدات محتوایی خود را با استفاده از هویت بصری خاصی از دیگر انتشارات متمایز کنید.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم، استاد «مسعود نجابتی» در تاریخ هنر گرافیک و تایپوگرافی ایران بدون شک جایگاه ویژه و برجسته‌ای دارد‌ هنرمندی با کارنامه‌ای درخشان از آثار هنری همچون طراحی گرافیک مسجد مقدس جمکران، طراحی پوستر ده‌ها نمایشگاه و جشنواره و نیز ابداعات هنرمندانه در عرضه خوشنویسی ایران از این هنرمند پیشکسوت، چهره‌ای صاحب سبک و صاحب‌نظر ساخته است.

این هنرمند خوش ذوق, عصر امروز دقایقی را مهمان غرفه «انتشارات مکتب حاج قاسم» بود.

نجابتی پس از مشاهده کتب و آثار عرضه شده در نمایشگاه، اظهار داشت: علیرغم جوانی انتشارات مکتب، اما به لحاظ صفحه‌آرایی و کیفیت چاپ و …. خوشبختانه شاهد آثار خوب و هنرمندانه‌ای هستیم.

وی داشتن یک هویت واحد را برای آثار مکتب ضروری دانست و گفت: هرچند محصولات و تولیدات مکتب به صورت پراکنده است و هنوز به میزان انبوه نرسیده، اما همین آثار موجود هم نیازمند داشتن یک هویت واحد و وحدت‌ رویه است.

مدیر کانون هنر شیعی این نکته را هم متذکر شد که در کنار انتشارات مکتب، آثار دیگری نیز توسط دیگر ناشران با محوریت شهید سلیمانی چاپ می‌شوند و بر این اساس ضرورت دارد انتشارات مکتب یک نماد و هویت بصری خاصی برای استفاده در جلد آثار طراحی کند تا بدین‌ وسیله محتوای تولیدی خود را از دیگر ناشران متمایز سازد.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس