مکتب سردار سلیمانی؛ صدرزاده، عشوری و الداغی می‌آفریند

قاضی زاده رئیس بنیاد شهید مکتب سردار سلیمانی را آفریننده شهدایی همچون الداغی، عشوری و صدرزاده دانست و گفت: ضرورت دارد تا فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت به مردم واگذار شود.

به گزارش روابط عمومی مکتب حاج قاسم به نقل از گزارش خبرگزاری صدا وسیما، امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان گیلان گفت: برنامه‌های مرتبط با حوزه ایثار و شهادت مورد توجه جدی مقام معظم رهبری است. یکی از این برنامه‌ها جلساتی است که به مناسبت کنگره شهدا برگزار می‌کنند و برای آن‌ها پیام صادر می‌نمایند.

معاون رئیس جمهور اظهار کرد: امروز که دولت جمهوری اسلامی بر مبنای عزت‌ مداری حرکت می‌کند، زندگی مردم را به لبخند بیگانه گره نزده است و این ایستادگی و مقاومت را در عمل و رفتار مسئولین جمهوری اسلامی دنیا دیده است.

او با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت یعنی اینکه به خاطر خدا از همه چیز بگذری گفت: رهبری می‌فرمودند حتما هزینه سازش بیش از مقاومت است. فروگذاری از اصول و ارزش‌ها به ما صدمه بیشتری می‌زند.

قاضی زاده ادامه داد: شهید عشوری در استان گیلان نمونه دست پرورده مکتب دینی است. مکتب سلیمانی، صدرزاده، عشوری و الدغی می‌آفریند و از این افراد معجزاتی دیده می‌شود که به جامعه سرایت کرده و باعث رشد این مکتب می‌شود.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس