مکتب سلیمانی برگرفته از مکتب امام حسین(ع) است

فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی برگرفته از مکتب امام حسین(ع) است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل ازایرنا، سردار “محمد مارانی” روز شنبه در بیست و هفتمین یادواره ۲۲ تن از شهدای روستاهای بنیز، بهشت آباد و باب دهوئیه شهرستان بهاباد استان یزد گفت: ایمان و اخلاص رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس بی‌نظیر بود اظهار داشت: امروز ما وظیفه داریم یاد و خاطره این بزرگان را زنده نگه داریم؛ در دوران دفاع مقدس بیش از ۸۰ درصد رزمندگان ما جوان بودند و امروز جوانان باید زندگی شهدا را مطالعه کنند و الگو بگیرند.

وی با بیان اینکه رهبری و فرماندهی امام خمینی (ره) در جنگ مهمترین مؤلفه در موفقیت‌های رزمندگان در دفاع مقدس بود، افزود: امام راحل (ره) مدیریت سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی را بر عهده داشتند و جنگ را نیز فرماندهی می‌کردند.

سردار مارانی اضافه نمود : یادواره شهدا فرصت مغتنمی جهت تبیین سیره و منش شهدا به آحاد جامعه بویژه جوانان است به همین دلیل برگزاری این برنامه‌های فرهنگی ضروری است.

فرمانده قرارگاه مدینه سپاه با بیان اینکه از حاج قاسم سلیمانی گفتن بسیار سخت است افزود: حاج قاسم از یک خانواده مذهبی و دست‌پاک و سالم رشد کرد و به این رتبه رسید.

مارانی با ابراز اینکه مکتب سلیمانی برگرفته از مکتب امام حسین(ع) است گفت: حاج قاسم در همه صحنه‌ها و در اتفاقاتی که در دوره زندگی وی رخ داد انسان بزرگی بود و با صلابت ایستادگی می‌کرد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی حماسه‌های بزرگی را در دفاع مقدس آفرید، اضافه کرد: در تمام عملیات‌ها موفق عمل کرد و سخت‌ترین مأموریت‌ها را سردار می‌پذیرفت و به‌خوبی آنها را مدیریت کرد.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس