نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

مکتب شهید سلیمانی ادامه دارد

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهیدان حادثه تروریستی کرمان به مکتب حاج قاسم و گفتمان مقاومت حیات جدیدی دادند.

به گزارش روابط عمومی مکتب حاج قاسم به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی ظهر شنبه در آئین گرامیداشت چهلمین روز شهدای جنایت تروریستی کرمان در محل حسینیه ثارالله این شهر افزود: خانواده شهدا در سخت‌ترین شرایط ۴۵ ساله انقلاب اسلامی، خودشان را نشان دادند و نگذاشتند دشمن اراده آنان را بشکند.

وی با بیان اینکه انتقام اساسی از دشمنان را در این می‌دانیم که ریشه آنان در منطقه و جهان قطع شود اظهارداشت: این اقدامات و به شهادت رساندن مردم، حرکت ملت ایران را کُند نمی‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه دشمنان از تاریخ عبرت نگرفتند و نفهمیدند که با شهادت زائران مکتب حاج قاسم، این حرکت کمرنگ نخواهد شد اضافه کرد: شهیدان جنایت تروریستی کرمان به مکتب حاج قاسم و گفتمان مقاومت حیات جدیدی دادند.

حاجی صادقی با اشاره به ضرورت مشارکت در انتخابات همانند سایر صحنه‌های انقلاب اسلامی گفت: این مردم نشان داده‌اند که باوجود مشکلات، سختی‌ها و بدعملی عده‌ای، دست از ولایت فقیه بر نمی‌دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه همچنین با بیان اینکه مراسم چهلم شهدای جنایت تروریستی کرمان در ۱۵۰ شهرستان کشور برگزار می‌شود اظهارداشت: این شهدا نمره قبولی در زندگی گرفتند.

وی یادآور شد: هیچ عملی تضمین شده نیست و تنها عملی که انسان را به خدا می‌رساند، شهادت و شهادت، پیروزی است.

حاجی صادقی با بیان اینکه امروز گفتمان مقاومت در کشورهای مختلف منطقه، گفتمان برتر است که به برکت خون حاج قاسم شکل گرفته تصریح کرد: دشمن از میان زائران زن و بچه انتقام می‌گیرد؛ کشتار زنان و کودکان، قدرت نیست.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به شب ۲۲ بهمن و زمانی که امام خمینی (ره) حکومت نظامی رژیم پهلوی را در هم شکست تصریح کرد: امروز شعار اصلی ما استکبارستیزی است و در این زمینه عملیات مختلف فریب دشمن، ما را از هدف خود غافل نمی‌کند.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس