مکتب شهید سلیمانی الگویی مهم برای جهاد تبیین است

معاون سیاسی سپاه با اشاره به اهمیت موضوع جهاد تبیین از الگوهای مهم برای جهاد تبیین را مکتب شهید سلیمانی دانست.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از گزارش ایسنا، سردار یدالله جوانی – معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی- روز دوشنبه (۲۷شهریورماه) در همایش بزرگ اساتید، مبلغان و طلاب خواهر بسیجی منتخب سراسر کشور که در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد با اشاره به اهمیت موضوع جهاد تبیین اظهار کرد: رهبر انقلاب در مردادماه امسال در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران فرمودند «ما نزدیک قله‌ایم و خستگی و ناامیدی ممنوع است»، از این رو در جنگ شناختی، دشمن می‌خواهد بگوید ایران زمانی قبل از انقلاب در قله بوده و کسی آمد و آن را به سوی دره برد، پس دشمن‌ می‌خواهد شناختی را در جامعه ایجاد کند که خودش می‌خواهد و عصبانیت امروز دشمن هم به خاطر این است که جامعه ایران به سمت قله نزدیک است.

معاون سیاسی سپاه تاکید کرد: دشمن همه توان خود را گذاشت تا ایران را شبیه سوریه کند اما ناکام‌ ماند. اگر دشمن در تمام‌ حوزه‌ها به ما فشار می‌آورد و به نتیجه نمی‌رسد به خاطر این است که مردم به سمت قله در حرکت هستند. دشمن در تلاش است که جوانان ما را نسبت به آینده ناامید و آنها را در حسرت پیش از انقلاب قرار دهد، پس وظیفه امروز مبلغان ما این است که به جوانان نشان دهند که دشمن می‌خواهد ما را از قله دور و به سمت دره سقوط دهد.

وی ابراز کرد: امیرالمومنین(ع) بر روی موضوع جهاد تاکید دارند زیرا جامعه اسلامی دشمن زیاد دارد. امروز پرچم انقلاب اسلامی می‌تواند زمینه‌ساز ظهور باشد و دشمن هم خودش را به تکاپو انداخته و می‌گوید باید این پرچم ‌را به زیر بیاورم و ما نباید بگذاریم ‌این پرچم به پایین بیاید. همین مقاومتی که امروز در منطقه ‌رقم‌ خورده اشت بابت همین پرچم است. اربعین را ببینید هر ساله بر شکوه آن افزوده می‌شود، حتی جاماندگان اربعین در تمام سراسر کشور نشان می‌دهد مردم ما دارای یک معنویت سراسری هستند و در مسیر دین‌داری قرار دارند و در حال رفتن به سمت ‌مسیر درست هستند.

سردار جوانی اضافه کرد: یکی از الگوهای مهم برای جهاد تبیین مکتب شهید سلیمانی است، این شهید در جهاد تبیین نظامی و مدیریتی موفق بود. رهبر معظم انقلاب هم در مورد این شهید فرمودند «شخصیت‌های ایمانی با ‌ایمان‌ و عمل‌ صالح حرکت جهادی می‌کنند که می‌شود شخصیت شهید سلیمانی».

وی افزود: با بررسی صحبت‌های شهید سلیمانی می‌بینیم‌ که تاثیرگذاری او خیلی گسترده است به همین خاطر در منطقه همه را با خود همراه کرد؛ پس جهاد تبیین این شهید بسیار مهم است.

معاون سیاسی سپاه تاکید کرد: امام راحل می‌فرمودند «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا انقلاب شتاب بگیرد»، دشمن هم می‌خواهد ملت و امت را از هم جدا و در مقابل هم قرار دهد. پس دشمن در تلاش است که مردم در مقابل ولایت قرار دهد.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس