فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

مکتب شهید سلیمانی مقدس است/باید در مسیر این مکتب نجات بخش حرکت کنیم

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از غرفه انتشارات «مکتب حاج قاسم» تاکید کرد: مکتب شهید سلیمانی را باید مقدس بدانیم و در مسیر این مکتب حرکت کنیم.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم، سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ششمین روز از فعالیت نمایشگاه کتاب تهران، از غرفه انتشارات «مکتب حاج قاسم» بازدید کرد و در جریان تازه‌ترین آثار مکتوب عرضه شده در نمایشگاه قرار گرفت.

وی در این دیدار، تلاش برای تولید و انتشار کتاب با محتوای شخصیت‌هایی همچون شهید سلیمانی را نیاز جامعه امروز بویژه نسل جوان دانست و تاکید کرد: این امپراطوری رسانه‌ای که در دنیا سیطره یافته و ذهن جوانان را هدف گرفته است، ایجاب می‌کند برای جذب جوانان به کتاب و فرهنگ کتابخوانی تلاش کنیم.

به گفته واحدی مهم‌ترین دغدغه امروز ما، دور شدن و فاصله گرفتن نسل جوان و نوجوان از اندیشه شهید سلیمانی و سلیمانی‌هاست و باید برای نجات جوانان از این گرفتاری، مکتب شهید سلیمانی را مقدس بدانیم و در مسیر این مکتب حرکت کنیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان ضمن عرض خدا قوت به دست اندرکاران مکتب حاج قاسم، کار خالصانه برای این شهید را شانسی دانست که خداوند نصیب فعالان و اعضای این مکتب نموده است.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس