همراه با «ما ملت امام حسینیم» در شبکه دو تلویزیون

برنامه «ما ملت امام حسینیم» با پرداختن به یکی از سخنان مشهور شهید سردار قاسم سلیمانی در همین خصوص از شنبه (۱۴ مرداد) روانه آنتن شبکه دو تلویزیون می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، برنامه گفتگومحور «ما ملت امام حسینیم» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی هیودی و نویسندگی و پژوهشگری محمدعلی ثابتی در چهار قسمت ۳۰ دقیقه‌ای، از شنبه (۱۴ مرداد) ساعت ۱۷:۱۰ از شبکه دو روانه آنتن خواهد شد.

در هر قسمت از این برنامه، با دو تن از شخصیت‌های فرهنگی و ادبی که جزو مدعوین برنامه هستند، گفت‌وگو شده و با آنان در مورد شخصیت سردار قاسم سلیمانی و عبارت معروف ایشان «ما ملت امام حیسنیم، ما ملت شهادتیم» صحبت می‌شود. از جمله شخصیت‌هایی که با آنان در این برنامه گفت‌وگو خواهد شد، عبارتند از عبدالحمید قدیریان (نقاش)، مهدی جهاندار (شاعر)، علیرضا قزوه (شاعر) و حجت‌الاسلام سرلک (کارشناس مذهبی).

«ملت امام حسینیم» که سردار سلیمانی به آن اشاره کرده بود، تبدیل به شعار ملی و دینی شده است؛ شعاری که نشان می‌دهد انقلاب ما برگرفته از نهضت عاشورایی بود و از قیام امام حسین(ع) الگو گرفته است. سردار سلیمانی از سرداران مقاومت است که سعی کرد تا عشق به شهادت و امام حسین(ع) را آشکارا فریاد بزند و در راه حق و احیای دین جان خود را فدا کند.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس