مجتبی رحماندوست:

هنر ابزاری مناسب برای نشان دادن عظمت مکتب حاج قاسم

نماینده اسبق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی معرفی حاج قاسم با آثار فاخر و دارای لایه‌های هنری را مورد تاکید قرار داد و گفت: فرهنگ مکتب حاج قاسم باید به بهترین شکل معرفی شود.

مجتبی رحماندوست، نماینده اسبق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز پنج‌شنبه با حضور در غرفه انتشارات مکتب حاج قاسم واقع در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت:  تصویر حاج قاسم این روزها قاب عکس خانه‌های مردم شده است و رسیدن به این جایگاه در واقع نشان دهنده محبوبیت بسیار زیاد و مقبولیت همه‌جانبه است.

وی با تاکید بر اینکه تعریف از حاج قاسم مشمول اغراق نیست، ادامه داد: تشییع حاج قاسم یک مراسم باشکوه و بی‌نظیر بود که اوج احساسات مردم را نشان داد.

این جانباز دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه حاج قاسم یک مکتب است و هنر یک ابزار مناسب  برای نشان دادن عظمت مکتب حاج قاسم است، تصریح کرد: هنر در واقع انتقال حس تجربه شده است و تحلیل، گزارش و همه ‌کارها برای معرفی مکتب حاج قاسم، باید با زبان هنر باشد تا در آینده نیز به نسل‌های بعد انتقال پیدا کند.

رحماندوست خاطرنشان کرد: جامعه امروز و فردا نیاز به معرفی فردی همچون شهید سلیمانی دارد که با مطالب و آثار فاخر و دارای لایه‌های هنری باید این مهم انجام بگیرد تا بتواند به بهترین شکل، فرهنگ مکتب حاج قاسم را معرفی شود.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس