پیام خانم زینب سلیمانی در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم

فرزند شهید سلیمانی اقدام سخیف و ضد انسانی دولت سوئد در اعطای مجوز دولتی برای توهین به مقام مقدس قرآن کریم، را محکوم کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ

اقدام سخیف و ضد انسانی دولت سوئد در اعطای مجوز دولتی برای توهین به مقام مقدس قرآن کریم، عواطف پاک مسلمانان جهان را جریحه‌دار کرد.

جسارت‌های مکرر این دولت در ماه‌های گذشته نشان می‌دهد سیاست‌مداران این کشور بیش و پیش از آنکه دغدغه مفاهیم والایی چون آزادی، حقوق بشر و انسان را داشته باشند، خود را وفادار به سیاست‌های دستگاه‌های امنیتی رژیم‌ صهیونیستی می‌دانند.

اختلاف میان ادیان الهی و تفرقه میان انسان‌ها، سیاست مستمر این رژیم در طول عمر ننگین خود بوده است.

شهید والامقام «حاج قاسم سلیمانی» نیز با علم به این سیاست، بر وحدت میان ملت‌ها و مردم مستضعف و تمسک به قرآن به عنوان مبنای رشد ملت‌ها تاکید می کرد‌.

در جهانی که با سیاست‌های دولت‌های مدعی و ریاکار غربی، شعارهای آزادی بیان و حقوق بشر روز به روز بیشتر از معنا خالی می شود، نور پر فروغ  قرآن و مضامین بلند آن، در پیش چشم وجدان‌های بیدار قرار می‌گیرد و آنان را به امید و رهایی فرا‌ می‌خواند.

بانیان این حرکات شرم‌آور به خوبی می‌دانند آنچه این کتاب مقدس به آن دعوت می کند، باطل‌السحر تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های شیطانی آنان است.

اینجانب ضمن ابراز انزجار شدید از این اقدام سفیهانه و محکوم نمودن آن، آزادی‌خواهان و مسلمانان جهان را به عکس‌‌العملی قاطع و در‌س‌آموز در برابر آن دعوت می‌کنم.

زینب سلیمانی
۳۰/تیر/۱۴۰۲



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس