فرمانده نیروی دریایی ارتش در بازدید از غرفه بنیاد مکتب حاج قاسم:

با کتاب می‌توان شهید سلیمانی را به نسل‌های بعد شناساند

امیر دریادار ایرانی گفت: یکی از ویژگی‌های بارز شهید حاج قاسم سلیمانی اخلاص این شهید عزیزمان است که موجب محبوبیت شهید سلیمانی بین همه آحاد مردم شده است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر امروز (شنبه) طی بازدید از غرفه بنیاد مکتب حاج قاسم در چهارمین روز از نمایشگاه بین‌المللی کتاب با بیان اینکه حوزه کتاب و کتاب‌خوانی ظرفیت بالایی دارد، اظهار داشت: کتاب یک سند ماندگار است و دستخوش تغییرات نمی‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه کتاب به عنوان یک سند ماندگار همیشه پابرجا است، افزود: بهترین وسیله برای انتقال دانش در هر حوزه‌ای کتاب است.

امیر دریادار ایرانی با تاکید بر اینکه برای شهید حاج قاسم سلیمانی کارهای زیادی در ابعاد مختلفی انجام شده است، یادآور شد: کتاب‌های چاپ شده برای شهید سلیمانی قابل انتقال به نسل‌های بعدی است و این می‌تواند برای معرفی ابعاد شخصیتی این شهید عزیزمان موثر باشد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره محبوبیت شهید حاج قاسم سلیمانی در میان نسل‌های مختلف خاطر نشان کرد: یکی از ویژگی‌های بارز شهید حاج قاسم سلیمانی اخلاص این شهید عزیزمان است که موجب محبوبیت شهید سلیمانی بین همه آحاد مردم شده است.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس