نماینده مردم تبریز در مجلسی شورای اسلامی:

کسی که شهید سلیمانی را بشناسد، نمی‌تواند از آثار مرتبط با او فاصله بگیرد

«محمدحسین فرهنگی» نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در بازدید از آثار مکتوب انتشارات «مکتب حاج قاسم» عرضه شده در نمایشگاه سی‌ و‌ چهارم کتاب، استقبال مردم از این غرفه را محصول شناخت این شخصیت مردمی دانست.

به گزارش روابط عمومی انتشارات مکتب حاج قاسم، در نهمین روز از فعالیت نمایشگاه کتاب تهران، «محمد حسین فرهنگی» نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، از غرفه انتشارات و آثار عرضه شده توسط مکتب حاج قاسم بازدید کرد.

وی فضای حاکم بر غرفه را فضایی معنوی دانست و افزود: آنچه بر معنویت این فضا می‌افزاید، سایه‌ای است که شخصیت شهید سلیمانی بر افکار عمومی مردم به خصوص همرزمانش و علاقه‌مندان او داشته است.

فرهنگی آثار عرضه شده در غرفه را قابل تقدیر دانست و تاکید کرد: وقتی کسی شهید سلیمانی را بشناسد، بدون شک نمی‌تواند از آثاری که در مورد افکار، اندیشه و زندگی اوست، فاصله بگیرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در خاتمه خطاب به فعالان مکتب حاج قاسم توصیه کرد: این زحمات و فعالیت‌ها باید استمرار داشته باشد، شهید سلیمانی منبعی است تمام ناشدنی و برای این منبع انسان‌ساز هرچه کار شود، باز هم جای فعالیت دارد، بنابراین لازم است کسانی که در این مکتب کار می‌کنند ، مثل خود شهید سلیمانی هیچ‌گاه خسته نشوند.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس