حاج قاسم برآمده از مکتب حضرت امام(ره) است

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) گفت: حاج قاسم برآمده از مکتب حضرت امام (ره) است و اگر امام خمینی (ره) نبود حاج قاسمی هم امروز نبود که ما به آن افتخار کنیم.

به گزارش بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از خبرگزاری فارس، سید علی قاسم‌زاده رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در رویداد بین‌المللی گستره جغرافیایی اندیشه امام خمینی (ره) اظهار کرد: از پیامبر(ص) در چند روایت از اهل سنت نقل شده و افراد بسیاری شنیده‌اند که خداوند برای امت در هر صدسال شخصی را مبعوث می‌کند که دین امت را احیا می‌کند و من براین باورم که یکی از مصداق‌های واضح حدیث پیامبر (ص) امام راحل(ره) هستند که کمتر کسی است که بتواند در دوره معاصر، ارزش و اهمیت نگاه امام و بروز و ظهور امام را کتمان کند.

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) بیان کرد: از دیدگاه دیگر، امام(ره) بنیانگذار نهضتی شد که همواره در حال زایش است؛ به این معنا که دائما از دل این مکتب و نهضت مکاتب مختلفی درحال ظهور و بروز است که یکی از بارزترین آنها مکتب حاج قاسم است و به سرعت ساحت فکری ملت‌های آزاده و ضد‌استعمار جهان را دربرگرفته و این نفوذ استمرار خواهد یافت.

وی در ادامه بیان کرد: قطعا تمام دوستان می‌دانند که حاج قاسم برآمده از مکتب حضرت امام(ره) است و اگر امام خمینی(ره) نبود حاج قاسمی هم امروز نبود که ما به آن افتخار کنیم.

به گفته وی، امیدواریم پرچم این نظام حکمرانی و بنایی که امام و شهدا و مجاهدان و مردم برپا کرده‌اند و با زعامت و تلاش و هدایتگری‌های مقام معظم رهبری بر عزتش افزوده شد، به دستان مبارک امام زمان (عج) سپرده شود و به تحقق جامعه آرمانی بینجامد که قطعا همین گونه خواهد شد که وعده خدا تخلف‌ناپذیر است.



دیدگاهی ثبت نشده است