ادب و خلوص حاج قاسم فراتر از هر تصوری بود

سردار نوعی اقدام فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) سپاه قدس اظهار کرد: شهید بزرگ ملت ایران، با مدد الهی مقابل داعش ایستاد و تمام طراحی های آنان را برهم زد.

به گزارش بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از خبرگزاری فارس، سردار نوعی اقدام فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) سپاه قدس در مراسم بیست و یکمین یادواره شهدای شهرستان سیریک، با بیان این که امریکا 44سال دشمن اصلی نظام و ملت ایران است و در مقابل عظمت و بزرگی خون شهدا و برکت آنها ناتوان مانده است، خاطرنشان کرد: امروز در جهان تنها کشوری که با شجاعت و دلیری در مقابل ابرقدرت جهان ایستاده ملت ایران است و توانسته در بدترین شرایط ممکن تحریمی به بالاترین درجات افتخار در عرصه‌های مختلف توسعه و پیشرفت رسیده که این در دنیای فعلی بی‌نظیر دانست.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) سپاه قدس گفت: حاج قاسم سلیمانی نه تنها داعش را نابود کرد بلکه جهان اسلام را نجات داد و این همه دلیل آمریکایی‌ها برای شهادت این دلاور مرد بزرگ انقلاب اسلامی بود. ماموریت داعش در عراق و سوریه از بین بردن حرمین ائمه معصوم و اشغال ایران و خلع سلاح حزب‌الله لبنان و نهایتا از بین بردن اسلام بود اما شهید بزرگ ملت ایران، با مدد الهی مقابل آنان ایستاد و تمام طراحی‌های آنان را برهم زد.

سردار نوعی اقدم تصریح کرد: ادب و خلوص حاج قاسم فراتر از هر تصوری بود و خدا نیز مزد همه رشادت‌ها و جانفشانی‌های او را با شهادت به او داد.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس