امت اسلامی محتاج قهرمانانی نظیر شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس در تعالیم اسلام است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری، امت اسلامی به حضور و داشتن قهرمانان ذوب شده در تعالیم اسلام همچون شهید حاج قاسم سلیمانی‌ها، شهید ابومهدی مهندس‌ها و شهید فتحی شقاقی‌ها محتاج است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین مجید مؤیدی، در کنفرانس مشترک فلسطین در وجدان امت اسلامی که با مشارکت حضوری و مجازی جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان و دانشگاه بغداد برگزار شد اظهار کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری، امت اسلامی به حضور و داشتن قهرمانان ذوب شده در تعالیم اسلام همچون شهید حاج قاسم سلیمانی‌ها و شهید ابومهدی مهندس‌ها و شهید فتحی شقاقی‌ها محتاج است.

وی تصریح کرد: دشمن خبیث صهیونیستی که به فرموده امام خمینی(ره) همچون غده سرطانی بر مقدسات اسلامی چنگ انداخته به طور یقین رفتنی بوده و این وعده الهی است.

مؤیدی اظهار کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری، این جرثومه جنایت و فساد و خباثت یعنی رژیم صهیونیستی به لبه پرتگاه سقوط نزدیک‌تر شده و بی‌شک ضربه نهایی برای از بین بردن خانه عنکبوتی اسرائیل فرود می‌آید.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان ادامه داد: بوق‌های تبلیغاتی غرب در خدمت رژیم صهیونیستی هستند اما با مجاهدت فرهیختگان و قلم بدستان و صاحبان کرسی و تربیون در جهان اسلام، تبلیغات دروغین رسانه‌های غرب ناکام خواهد ماند و در نهایت با مجاهدت مردم فلسطین و همراهی امت اسلامی قدس شریف از یوغ اشغالگری اسراییل خبیث نجات خواهد یافت.

وی تصریح کرد: بر اساس تعالیم قرآن کریم، مسلمانان نباید در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی سکوت کنند و این جنایت در همه محافل بایستی محکوم شود.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس