حاج قاسم ارتباط عاطفی عجیبی با مادر شهید علی هاشمی داشت

برادر و همرزم سردار سرلشکر شهید علی هاشمی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی ارتباط عاطفی عجیبی با مادر شهید علی هاشمی داشت به طوری‌که هر وقت به اهواز می‌آمد حتما به او سر می‌زد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از خبرگزاری فارس، عارف هاشمی برادر و همرزم سردار سرلشکر شهید علی هاشمی امروز در مراسم تشییع پیکر پاک مادر شهید علی هاشمی در گلزار شهدای اهواز اظهار کرد: زمانی‌که انقلاب و جنگ شد مادر شهید علی هاشمی پابه‌پای پسرش بود و او را یاری می‌کرد و متاسفانه خیلی از مطالب و خاطرات امروز همراه با این مادر دفن شد.

هاشمی اضافه کرد: مادرم از همان ابتدای جنگ و دفاع مقدس خانه خودش را برای تهیه مواد غذایی برای رزمندگان تیپ 85 و سپاه حمیدیه آماده کرد و همیشه پذیرای رزمندگان اسلام بود.

وی یادآور شد: امروز مادر شهید علی هاشمی در کنار شهدایی آرام گرفت که برای بسیاری از آنها سفره پهن کرده بود و این شهدای عزیز در دوران دفاع مقدس به خانه او آمده بودند.

برادر سردار سرلشکر شهید علی هاشمی در ادامه سخنان خود انس و الفت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را با مادر شهید علی هاشمی عجیب توصیف کرد و گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی ارتباط عاطفی عجیبی با مادرم داشت به طوری‌که هر وقت به اهواز می‌آمد حتما به او سر می‌زد.

هاشمی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی حتی موقعی که در پایتخت هم حضور داشت ارتباطش با مادر شهید علی هاشمی قطع نمی‌شد و مرتب با او در تماس بود.

برادر سردار سرلشکر شهید علی هاشمی تاکید کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی با ارتباطی که با مادر شهید هاشمی داشت نگذاشت که وی نبود فرزندش را حس کند.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس