حاج قاسم نمونه بارز مدیریت جهادی است

حجت‌الاسلام خسروپناه اظهار داشت: اگر بخواهیم به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه مدیریتی نگاه کنیم، حاج قاسم نمونه بارز این مدیریت جهادی است.

به گزارش بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از گزارش دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالحسین خسروپناه» دبیر شورای عالي انقلاب فرهنگی در سومین همایش بین المللی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با عنوان مکتب شهید سلیمانی الگوی جریان حلقه‌های میانی تمدن ساز اظهار داشت: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) دستاوردی بزرگ داشت که یکی از مهمترین دستاوردهای این انقلاب پایان انحطاط تاریخی ایران بود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اينکه انقلاب اسلامی از تجزیه ایران جلوگیری کرد و حافظ امنیت و تمامیت ارضی کشور شد، افزود: انقلاب اسلامی شعارهای بنیادین را مانند اخلاق، معنویت، برادری، آزادی و استقلال و موتور پیشران کشور در عرصه علم و فناوری را به دنیا عرضه کرد.

حجت الاسلام خسروپناه مدیریت جهادی را نتیجه پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: اگر بخواهیم به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه مدیریتی نگاه کنیم حاج قاسم نمونه بارز این مدیریت جهادی است که نشان داد بدون اتکا به استکبار جهانی می توان اهداف عالی را پیش برد و این مدیریت جهادی بود که توانستیم خاکریز ها را یکی پس از دیگری از دشمنان پس بگیریم.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس