فرمانده اسبق نیروی دریایی سپاه پاسداران در بازدید از غرفه بنیاد مکتب حاج قاسم:

شهید سلیمانی نقش مهمی در دفاع از امنیت ایران ایفا کرد

سردار علائی با بیان اینکه شهید سلیمانی نقش مهمی در دفاع از امنیت ایران ایفا کرد، گفت: شهیدسلیمانی یکی از افرادی بود که پرورش یافته مکتب امام راحل بود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم، سردار حسین علائی فرمانده اسبق نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز(پنج شنبه) با بازدید از غرفه بنیاد مکتب حاج قاسم در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی نقش مهمی در دفاع از امنیت ایران ایفا کرد، اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی جزو افرادی است که برای مردم و بالاخص جوانان به عنوان الگو مطرح شده است.

فرمانده اسبق نیروی دریایی سپاه در ادامه افزود: امام راحل، پیامبر اکرم(ص) را الگوی خود قرار داده بودند و مهمترین اقدام تاریخ ایران را با برپايی انقلاب اسلامی و نظام توحیدی رقم زدند.

وی اضافه کرد: امام راحل جاذبه فراوانی داشت و باعث پرورش انسان‌های بزرگی شد که از فکر و رفتار امام خمینی(ره) الگو بگیرند و آرمان‌های او را در عمل پیاده کنند.

سردار علائی تاکید کرد: شهیدسلیمانی یکی از افرادی بود که پرورش یافته مکتب امام راحل بود و در دوران انقلاب و دفاع مقدس و مبارزه با تکفیری‌ها با نگاه به مکتب امام راحل تمام وجود و زندگی خود را فدای انقلاب و اسلام کرد و در این مسير هیچ‌گاه لباس رزم را از تن خود در نیاورد و در این مسیر مبارزاتی توسط شقی‌ترین افراد عالم به شهادت رسید.

وی تصریح کرد: ترور شهید سلیمانی بیانگر این بود شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با شیطان بزرگ نقش ویژه‌ای ایفا کرد و آنها تنها راه نجات خود را از میان برداشتن فیزیکی این شهید عزیزمان دیدند.

سردار علائی با بیان اینکه شهید سلیمانی در بین افکار عمومی و مسلمانان عالم برای همیشه جاودانه شد، خاطر نشان کرد: کمتر افرادی هستند که این چنین در بین مردم جهان محبوبیت داشته باشند و مردم شهید حاج قاسم سلیمانی را به عنوان نماد ملی ایران تلقی می‌کنند و اوج محبوبیت و قدرشناسی را در تشییع پیکر مطهر این شهید عزیزمان به خوبی دیدید.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس