مدافع‌حرم در رکاب حاج‌قاسم‌داعش‌ را شکست‌ داد

سردار رمضان شریف در ششمین سالگرد شهادت سرهنگ پاسدار شهید مدافع حرم مصطفی زال‌نژاد در حسینیه آل‌طاها، اظهار کرد: شهدای مدافع حرم در رکاب سردار دل‌ها طومار داعش را در هم پیچیدند.

به گزارش بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل ازخبرگزاری فارس ، سردار رمضان شریف با اشاره به اینکه ملت ایران رنج و سختی فراوان تحمل کردند ولی همواره پیروزی از آن کشورمان است، ادامه داد: در میدان نبرد ایران و استکبار و صهیونیست برنده کشورمان است، همواره در نبرد حق علیه باطل پیروزی از آن ما است و سرنوشت صدام، بعث، سازمان منافقین، کومله، دموکرات و داعش صفحات روشن و مدارک بی‌نظیر برای پیروزی انقلاب اسلامی در همه جبهه‌ها است.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم در رکاب سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی طومار داعش را در هم پیچیدند، یادآور شد: آمریکا، صهیونیست و صعودی‌ها می دانند که داعش را برای چه به وجود آوردند و چه انتظاری از آن داشتند ولی امروز تلاش می‌کنند تا نام سپاه پاسداران را در ردیف گروهک‌های تروریستی بیاورند و می‌دانند که از کجا ضربه خوردند.

شریف با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم لباس سبزپوش میدان نبرد بودند و دشمنان به درستی نیروهای جان برکف ایرانی را درک کرده و خوب رصد می‌کنند، یادآور شد: وقتی دشمنان در میدان نبرد توان مبارزه را ندارند دست به هیاهوی رسانه‌ای می‌زنند.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس