انقلاب و انقلابی‌گری خط قرمز حاج قاسم بود

حجت‌الاسلام «علیدادی سلیمانی» با بیان اینکه ویژگی بزرگ شهید سلیمانی بصیرت و ولایت‌مداری او است و سکوت برخی افراد با ولایت‌مداری آنها همخوانی ندارد، گفت: انقلاب و انقلابی‌گری خط قرمز حاج قاسم بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن علیدادی سلیمانی» نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: نمونه بارز بصیرت، شهید سلیمانی است. حاج‌قاسم در دفاع از انقلاب اسلامی و امام جامعه چیزی کم نگذاشت و با بصیرت کامل مقابل افراد به ظاهر آزاداندیش ایستاد.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه ویژگی بزرگ شهید سلیمانی بصیرت و ولایت‌مداری او است و سکوت برخی افراد با ولایت‌مداری آن‌ها همخوانی ندارد، ادامه داد: انقلاب و انقلابی‌گری، خط قرمز حاج قاسم بود.

حجت‌الاسلام «علیدادی سلیمانی» با بیان اینکه استکبارستیزی یکی از الزامات مهم مقاومت اسلامی است و حاج قاسم برای همین مقابل آمریکا و استکبار به تمام معنا ایستاد و از محرومان و مستضعفان عالم دفاع کرد، افزود: مقاومت اسلامی مراقبت از حدود شرعی هم هست و حاج قاسم در اوج صحنه جنگ مراقب رعایت حدود شرعی بود.

وی ادامه داد: مردمی بودن حاج قاسم یک ویژگی بسیار مهم است و او مردم را کاملاً درک می‌کرد و برای آن‌ها دل می‌سوزاند، بیان کرد: حاج قاسم به قدرت مردم باور داشت و دلیل موفقیت جبهه مقاومت نیز همین مردمی بودن آن است.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم تمام همت و حرکتش برای رضای خدا بود، افزود: حاج قاسم بین خود و خدای خود اصلاح کرد و خداوند نیز طبق وعده‌ای که داده است، بین او و مردم را اصلاح کرد و سردار دل‌ها شد.

 

 



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس