نیروهای جبهه مقاومت تربیت‌یافتگان مکتب شهید سلیمانی هستند

«حجت‌الاسلام عبداله حاجی صادقی» گفت: شهید سلیمانی تمامی دوگانگی‌ها رو از بین برد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم، «حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی به نقش بارز شهید حاج قاسم سلیمانی در توانمندی جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی سرچشمه بیداری و پیام‌ رسان مقاومت به دیگر کشورها بود.

وی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی با مجاهدت‌های خود، روحیه ایستادگی و فداکاری را در بین نیروهای مقاومت ایجاد کرده است و امروز نیروهای مقاومت فلسطینی علی رغم کمبودهای بسیار، با ایمان راسخ  و روحیه‌ی بالای جبهه مقاومت، مردانه در مقابل جبهه کفر  ایستاده‌اند و این نشان می‌دهد که همه آنها تربیت یافتگان مکتب حاج قاسم سلیمانی هستند.

حاجی صادقی تاکید کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی سربازی برجسته و ممتاز برای ولایت فقیه بود و در این مسیر گفتمان و فرهنگ مقاومت را ترویج کرد.

وی با بیان اينکه شهید قاسم سلیمانی تمامی دوگانگی‌ها را از بین برد، عنوان کرد: حاج قاسم دوگانگی جبهه استکبار و جبهه حق و مبارزان در راه خدا را بر پا کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی “شهید القدس” بود و در راه آزاد سازی قدس شریف گام‌های بزرگی برداشت و نیروهای مقاومت فلسطینی راه این شهید عزیز را با قدرت ادامه می‌دهند.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس