ترور شهید سلیمانی مصداق تروریسم دولتی است

رئیس جمهور در دیدار جمعی از اندیشمندان سیاست خارجی آمریکا گفت: ترور شهید سلیمانی مصداق تروریسم دولتی است و بر محاکمه عاملان این جنایت هولناک تأکید داریم.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از جام جم آنلاین، آیت الله رئیسی که به منظور شرکت در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است، عصر روز دوشنبه به وقت محلی با جمعی از اندیشمندان سیاست خارجی آمریکا دیدار و گفت وگو کرد.

آیت الله رئیسی در این دیدار پیروزی ملت ایران در مقابل جنگ ترکیبی را ادامه پیروزی‌های ملی در مقابل انواع دشمنی‌های گذشته مانند پیروزی در دفاع مقدس و همچنین غلبه بر تحریم‌های ظالمانه دانست و افزود: بدخواهان ملت ایران به دنبال تکرار مدل سوریه در ایران بودند اما اشتباه کردند چون هنوز ملت ایران و انقلاب اسلامی را نشناخته‌اند.

آیت الله رئیسی در پاسخ به پرسشی درباره جنایت ترامپ در ترور شهید سلیمانی، آن سردار شجاع را فرمانده مبارزه با تروریسم در منطقه و ترور او را ترور مبارزه با تروریسم خواند و افزود: شهید سلیمانی فرمانده مبارزه با تروریسم و داعش بود و اگر او جلوی داعش را نگرفته بود، تروریسم سراسر اروپا را فرامی‌گرفت؛ داعشی که البته در آمریکا به صراحت گفته شد که دست‌ساز آمریکا است.

رئیس جمهور ترور شهید سلیمانی را مصداق تروریسم دولتی دانست و بر محاکمه عاملان این جنایت هولناک تأکید کرد.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس