تمجید «مادورو» از حاج قاسم برای کشف حمله سایبری آمریکا در ونزوئلا

در جریان دیدار آیت‌الله رئیسی با همتای ونزوئلایی خود، مادورو به حمله وحشیانه آمریکا به زیرساخت‌های انرژی ونزوئلا اشاره کرد و از نقش سردار سلیمانی برای کشف این حمله سایبری گفت.

به گزارش روابط عمومی مکتب حاج قاسم به نقل از مشرق، در جریان دیدار آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با همتای ونزوئلایی خود که در جریان برنامه‌های سفر رسمی رئیس جمهور به این کشور برگزار شد گفتگوهای قابل توجهی انجام شد که بخش‌هایی از آن در ادامه آمده است:

سردیس ژنرال سلیمانی در مقبره سیمون بولیوار

رئیسی در این دیدار از سیمون بولیوار تمجید کرد و بعد هم از حاج قاسم گفت که نماد مقاومت در مقابل نظام سلطه و چپاول اموال ملتها بود.
مادورو هم ضمن تایید حرف رئیسی گفت: «من ژنرال سلیمانی را یادم هست و به او ادای احترام می‌کنم. حمله وحشیانه‌ای در سال ۲۰۱۸ از آمریکا به زیرساخت‌های انرژی ما کرده بودند. او به اکیپی دستور داد تا حمله سایبری را کشف کنند و کمک زیادی به ما کرد. خیلی‌ها در جریان نیستند. من هم ادای احترام می‌کنم و سردیس ایشان را در مقبره سیمون بولیوار نصب خواهیم کرد.»

پیشرفت به جای بی ثباتی

مادورو در این دیدار با لحنی انقلابی و به قول خودشان ضد امپریالیستی گفت: «نه دنیای چند قطبی برعلیه امپریالیسم آمریکا و اروپا خواهد بود و در این سالها آمریکایی و غربی ها هرچه تلاش کردند ایران را بی‌ثبات کنند ولی ایران قوی‌تر و پیشرفته‌تر شد.»



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس