جنگ حاج‌قاسم در مناطق تروریسم‌ خیز بود

سردار حسین سلامی در نشست غیرعلنی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی در سرزمین‌های که تروریسم در حال انتشار و فوران بود، کوچه به کوچه، دره به دره، کوه به کوه و خانه به خانه جنگیدند و شهید شدند

به گزارش بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از خانه ملت، سردار حسین سلامی در نشست غیرعلنی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: اروپا در امتداد خط تاریخی خود در این فتنه عظیم جهانی به‌عنوان بخشی از آرایش یک جنگ جهانی علیه ملت ایران عمل کرد. منظورم از اروپا برخی از کشورهایی هستند که همواره میدان‌دار ایجاد چالش، جنگ و بحران علیه ملت عزیز ایران هستند. خصوصا انگلستان، فرانسه، آلمان و هلند.

سردار سلامی خطاب به نمایندگان، گفت: شما نقش فداکارانه این نظام و در قلب این عرصه، نقش برجسته و درخشان فرزندان فداکار این ملت و امت را در عرصه امنیت جهانی دیده‌اید، ما برای خاموش کردن آتشفشان تروریسم که با ابتکار آمریکای جنایتکار در سرزمین‌های اسلامی، شروع به فوران کرد و به تعبیر رئیس جمهور قبل آمریکا (ترامپ)؛ «اوباما خالق داعش بود»، اما این داعش فوران کرده در سرزمین‌های اسلامی که می‌رفت تا شعله‌های آتش تروریسم او عالم گیر شود و در قلب اروپا بحران امنیتی بازگشت ناپذیری را ایجاد کند، توسط چه کسانی مهار شد؟

فرمانده سپاه پاسداران پرسید که این آتشفشان توسط چه جریانی خاموش شد؟ آیا غیر از پاسداران انقلاب اسلامی بودند که به فرماندهی آن فرمانده آسمانی، آن فرمانده پر آوازه و نام آور، آن فدارکار و وفادار به عهد خویش، سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی در سرزمین‌های که تروریسم در حال انتشار و فوران بود، کوچه به کوچه، دره به دره، کوه به کوه و خانه به خانه جنگیدند و شهید شدند که تمثال برخی از این شهیدان را در مقابل دیدگان مبارکتان می‌بینید. این‌ها بر زمین افتادند تا تمام بشریت از شر یکی از خطرناک‌ترین، موجودات متولد شده در گاهواره آمریکا نجات پیدا کند. آیا جز فداکاری پاسداران انقلاب جهان امروز را از شَر این پدیده جهانی نجات داد.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس