حاج قاسم با روحیه اخلاصی که داشت، بزرگ شد و همگان باید این راه را ادامه دهند

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:حاج قاسم با روحیه اخلاصی که داشت، بزرگ شد و همگان باید این راه را از ایشان فرا گرفته و ادامه دهند.

به گزارش بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سردار اسماعیل قاآنی در مجمع عمومی نمایندگان طلاب در سالن جلسات جامعه مدرسین اظهار داشت: دو واژه «مقاومت» و «بسیج» از واژه‌های فراموش شده‌ای بود که انقلاب اسلامی آنان را احیا کرد.

وی ابراز داشت: مقاومت جزو موضوع‌های زیرساختی برای مسلمانان است که با وجود چنین ویژگی می‌توانند کار را به اتمام برسانند و بدون آن یا در بین راه، خسته شده و یا مسیر را تغییر می‌دهند.

فرمانده سپاه قدس خاطرنشان کرد: امام راحل بعد از انقلاب اسلامی مسیر عزت و سربلندی جامعه اسلامی را مشخص کردند که باید برای دفاع از ارزش‌های خود بایستیم و مقاومت کنیم.

قاآنی بیان داشت: اگر کسی از ما بپرسد بالاترین دستاورد در جنگ چه بود، اعلام می‌کنم بالاترین دستاورد جنگ، انسان‌سازی بوده است؛ امام راحل جنگ را به دانشگاه انسان‌سازی تبدیل کرد و انسان‌هایی که در جنگ ساخته شدند، در هیچ دانشگاهی نمی‌توانستند ساخته شوند.

قاآنی در پاسخ به این سوال که چه زمانی انتقام خون سردار سلیمانی گرفته خواهد شد بیان‌ داشت: بخشی از سخنان رهبر انقلاب مبنی بر انتقام خون حاج قاسم همچون اخراج نیروهای نظامی آمریکا از منطقه انجام شده است؛ اما سبک جمهوری اسلامی ایران متناسب با خود است و انتقام‌گیری را دنبال خواهد کرد و امروز زندگی بر کسانی که این کار را انجام داده‌اند، تنگ شده است.

وی به یکی از روحیات حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و اظهار داشت: حاج قاسم با روحیه اخلاصی که داشت، بزرگ شد و همگان باید این راه را از ایشان فرا گرفته و ادامه دهند.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس