عنوان شهید القدس بسیار پر معنا؛ جذاب و به حق است

مسعود اسداللهی گفت: پیروزی حماس در در عملیات طوفان الاقصی، نمونه تلاش حاج قاسم برای پر کردن دست فلسطینی‌ها و تقویت جبهه حماس بود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم، «مسعود اسداللهی» استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل منطقه گفت: پس از بحران سوریه بسیاری از گروه‌های سلفی سعی کردند با وارد کردن اتهام سنی کشی، چهره حاج قاسم را در منطقه مخدوش کنند اما دیدیم بر خلاف این تلاش‌ها آقای «اسماعیل هنیه» رهبر جبهه حماس در مراسم تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی حضور پیدا کرد و از ایشان با عنوان شهید القدس نام برد که همه دنیا هم این را دید و شنید.

وی افزود: اینکه در جهان اهل سنت چنین لقبی به یک فرمانده شیعه ایرانی بدهند، بسیار اهمیت دارد، به خصوص که این فرد شهید سلیمانی باشد.

وی همچنین در ادامه اظهار داشت: شهید القدس یک عنوان بسیار بزرگ در میان گروه‌های اسلام‌گرا و در جهان اهل سنت به شمار می‌آید و لقبی نبست که به هر کسی بدهند.

وی تصریح کرد: پیروزی بزرگی که جبهه مقاومت در عملیات طوفان الاقصی بدست آورد، نمونه تلاش حاج قاسم برای پر کردن دست فلسطینی‌ها و تقویت جبهه حماس بود.

اسداللهی بیان کرد: انتخاب عنوان شهید القدس با توجه به همزمانی سالگرد شهید سلیمانی با حوادث غزه بسیار پرمعنا، جذاب و به حق است.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس