«شیخ حسین غبریس»:

حاج قاسم سلیمانی محور مقاومت را در مسیر پیشرفت روز افزون قرار داده است/ فکر و جهاد حاج قاسم برای دشمن شب و روز و آرامش نمی‌گذارد

حجت‌الاسلام قاضی عسکر

مدیر اجرایی اتحادیه جهانی علمای مقاومت لبنان با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی محور مقاومت را در مسیر پیشرفت روز افزون قرار داده است، گفت: فکر و جهاد حاج قاسم برای دشمن شب و روز و آرامش نمی‌گذارد.

«شیخ حسین غبریس» مدیر اجرایی اتحادیه جهانی علمای مقاومت لبنان در گفت‌وگو با اسلام تایمز تاکید کرد: «حاج قاسم» مملو از خلوص و سرشار از احساس و انسانیت بود. جانش را در مسیر خدا تقدیم کرد و اقداماتی ارائه نمود بیشتر از آنچه که تمام ارتش‌ها می‌توانستند ارائه دهند؛ هیچ وقت آرام و قرار نداشت، اطرافش را همیشه با نورش روشن می‌نمود و هر زمان وارد هر منطقه‌ای می‌شد آن منطقه بواسطه حضورش روشن می‌شد.

مدیر اجرایی اتحادیه جهانی علمای مقاومت لبنان افزود: او لبخندهای بسیار زیادی را در میان مردم منطقه و مردم امت اسلامی برجای گذاشت. این مرد بزرگ هیچ‌وقت وارد یک مشکلی نمی‌شد مگر اینکه برایش راه حلی ارائه می‌کرد.

«شیخ حسین غبریس» ادامه داد: حاج قاسم در لبنان، در فلسطین اشغالی، در غزه، در یمن، در سوریه و قبل از آن در عراق نقش بسزایی ایفا کرد و هنگامی‌که دشمن فهمید که این مرد بسیار قوی است و خطر این مردم بزرگ را برای خودش درک کرده بود تصمیم گرفت از این مردم بزرگ رها شود.

وی گفت: دشمنان به طور کلی از جسم «حاج قاسم» رها شدند اما روحش، فکرش، جهادش و صداقتش شب و روزشان را خواهد گرفت و برایشان آرامشی نمی گذارد. ما در مسیر «حاج قاسم» هستیم و این مرد محور مقاومت را در مسیر پیشرفت قرار داد تا جایی که بالاترین سطح رساند.

انتهای پیام/



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس