حجت‌الاسلام عباس صراف:

حاج قاسم یک عیار برای بررسی عملکرد کارگزاران است

یکی از عالمان دینی گفت: حاج قاسم یک عیار شد و کارگزاران باید خودشان را با این الگو تطبیق بدهد.

حجت‌الاسلام عباس صراف ، یکی از عالمان دینی با حضوردرغرفه مکتب حاج قاسم واقع در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اظهار کرد: امروز با توجه به اینکه برای دریافت اطلاعات مربوط به زندگی شهید سلیمانی عطش وجود دارد، باید اطلاعات دقیق به علاقه‌مندان ارائه شود.

وی با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان بحث اخلاقی داشتم، گفت: در این جلسات از جمله‌های معروف شهید سلیمانی که جمله‌هایی قصاراست و به ما به ارث رسیده استفاده  می‌کردم و این سخنان پر ازحکمت است.

حجت‌السلام صراف گفت: از کلمات حکمت‌آمیز شهید سلیمانی می‌توان صدها کتاب عرفانی ارزشمند نوشت و یکی از این سخنان این است که باید به این بلوغ برسیم که دیده نشویم.

این عالم دینی درمان بسیاری از دردهای جامعه از جمله  طمع دیده شدن را در این صحبت ارزشمند دانست و افزود: شهید سلیمانی به این موضوع عمل کرده و گواه آن یکی از جمله‌های معروف رهبر معظم انقلاب پس از شهادت تاریخی شهید سلیمانی است که به این موضوع اشاره کردند که حاج قاسم دنبال دیده شدن نبود و در جلسات در ردیف‌های آخر حضور داشت.

وی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی برای خدا کارکرد و دیده شد ، تصریح کرد: آدم‌هایی در مراسم باشکوه تشییع شهید سلیمانی حضور داشتند که انقلابی نبودند و اولین بار بود که در یک صحنه انقلابی حاضر شدند.

حجت‌الاسلام صراف شهادت حاج قاسم را موجب ایجاد همبستگی بسیار زیاد در بین مردم عنوان کرد و گفت: غیر از شهادت و چنین مراسم تشییع باشکوهی حق شهید سلیمانی نبود.

وی تاکید کرد: حاج قاسم یک عیارشد و کارگزاران باید خودشان را با این الگو تطبیق بدهند.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس