حرکت شهید سلیمانی و شکل‌گیری جبهه مقاومت نمونه‌ای از بشارت‌های الهی است

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شهید سلیمانی و شکل‌گیری جبهه مقاومت در لبنان، سوریه، یمن، غزه، کرانه باختری و عراق نمونه‌ای از بشارت‌های الهی است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از گزارش شرق، محمدباقر قالیباف در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران گفت: در آستانه اربعین توفیق پیدا کردم در جمع شما پاسداران عزیز که مایه سربلندی ایران اسلامی و مکتب الهی هستید، حضور داشته باشم.

رئیس قوه مقننه کشورمان ادامه داد: وقتی پای خود را در محیط سپاه می‌گذارید و در جمع پاسداران حضور پیدا می‌کنید، متوجه می‌شوید سپاه چه محیط باصفا و باصداقتی است. این نعمت بزرگ و ثمره خون شهدای دوران دفاع مقدس و آثار ارواح طیبه شهدایی مانند شهید سلیمانی است، هرچند اولین بار است جای شهید سلیمانی را در این نشست خالی می‌بینیم، اما روح او همیشه در بین ما حاضر است.

قالیباف همچنین افزود: شک نکنید که حرکت شهید سلیمانی و شکل‌گیری جبهه مقاومت در لبنان، سوریه، یمن، غزه، کرانه باختری و عراق نمونه‌ای از بشارت‌های الهی است. یادمان نرفته در ابتدای بحران سوریه، تحلیل‌ها این بود که دولت این کشور سقوط می‌کند و حتی گلوله به کاخ ریاست جمهوری برخورد می‌کرد اما در لحظه تحقق سنت‌های الهی همه چیز تغییر کرد. این سنت الهی است که در مسیر مقاومت و جهاد تا جان انسان‌ها به لب نرسد و تا صف مؤمنین و مشرکین از هم جدا نشود، پیروزی محقق نخواهد شد.

رئیس مجلس گفت: این عظمت جبهه مقاومت است که امروز آمریکا با همه قدرتی که دارد، در منطقه به ذلت دچار شده و فرمانده سپاه پاسداران با قدرت می‌گوید آمریکا را از منطقه خارج می‌کنیم و این وعده و سنت الهی است و با این فرهنگ رو به جلو را نگاه می‌کنیم. بدون هیچ وادادگی و عقب‌نشینی از اصول، اینها رخ داده و اینها ثمرات و برکات خون شهدا و امت اسلامی است.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس